Gå til innhold

Kan jeg ha rett?

Gjest

Anbefalte innlegg

Ventet mensen på lørdagen ifht eggløsningen (14 dager etter). Har aldri opplevd at mensen har kommet senere enn 14 dager etter eggløsningen, men dette skjedde da vi var på ferie i Danmark. Gikk hele lørdagen og ventet ( men hadde flere dager hatt en god følelse), og da mensen søndags formiddag fortsatt ikke hadde dukket opp, så begynte vi å tro at dette virkelig var klaff. Fikk ikke testet- tenkte å vente til vi kom hjem- te par dager etterpå. Vi gledet oss og planla fremmover (allerede!). Men så om kvelden kom mensen, og dagen etter til de grader!! Masse klumper og usj! Beklager detaljer!

Så lurer jeg på- kan det hende at jeg var gravid? Har nemlig den teorien selv at dersom jeg hadde testet på IKM så ville den vært positiv... Kan det være tilfellet? Hvorfor skulle mensen for første gang komme én dag for sent i fht eggløsnong?

Moren min mener at ferie og sene kvelder og lite søvn kan gjøre at mensen kommer senere og blir kraftig?!?

Fortsetter under...

Du kan absolutt ha hatt rett, men lutealfasen *kan* variere med en dag av og til selv om den vanligvis er ganske konstant. Men jeg har opplevd det samme de siste 2 månedene, at mensen ikke kommer 13 DPO men 14 DPO. Jeg har testet negativt mange ganger så jeg tror ikke jeg har vært gravid, eller kanskje det har vært kjemiske graviditeter med så lav hCG produksjon at det ikke slo ut på testene.

• 3 uker senere...

Hei mia 82! Jeg hadde håpet du skulle være gravid jeg nå.Hadde litt følelsen...

Det du lurer på er jo litt vanskelig svare på.Må si meg enig i det hun over skriver...men samtidig når det kommer klumper og det ikke pleier være slik så blir jeg jo litt usikker også...Er liksom ikke godt å si...

Det at sene kvelder og lite søvn gir kraftig blødning tror jeg er veldig individuelt altså..

Masse lykke til med videre prøving.

klem go'mamma'n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...