Gå til innhold

Endelig!

Matja

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har vært her, og jeg vet ikke om det er noen av de "gamle" her, men jeg har iallefall endelig fått meg til å skrive en etterlysning ang aleneforeldre. Foreløpig har jeg skrevet til Foreldre og barn, som også gir ut BAM, for ikke EN eneste av de bladene vi får når vi er gravid eller etterpå har noe om "oss". Syns det er litt trist jeg... Som om vi ikke fins liksom.

Skal dille meg til å skrive til Sandvik forlag også (de som gir ut gratisbøkene vi får under svangerskapet), men det kan ta litt tid;-)

Ellers går det i 100 her! Nikoline vokser og trives, men det er et slit å være alene syns jeg! Alltid oppvask (oppvaskemaskinen min er ødelagt og skal på service i morgen!!) og det blir ekstra siden jeg ikke ammer, klesvask, husvask, mating, lage mat til henne for et døgn av gangen +++

Men det eneste jeg savner er en å krype inntil om kvelden når jeg har lagt meg. Ikke ellers, for jeg syns det er veldig kjekt å ha Nikoline for meg selv;-)

Dere da?? Holder dere ut? :)

Fortsetter under...

Jeg synes det er bra at du gjør det!

Jeg tenkte på det igjen nylig, når jeg var i kontakt med NAV, men jeg har ikke overskudd. - Jeg har så mange ting jeg tenkte å gjøre, men jeg har bestemt meg å ikke ha dårlig samvitighet for alt jeg ikke gjør, som jeg hadde tenkt.

Jeg er så "fad up" av barnefaren at jeg ikke savner en armkrok akkurat nå faktisk.

Han tok jo så intens kontakt etter fødselen. Jeg repeterer som en hakk i plata at jeg trenger penger tilbake og nå er han taus igjen, som om han aldri har tatt kontakt før...

Men jeg savner en som kan legge min lille krokodile i seng. Han kan avledes mye lettere til det, når han ikke lukter pupp eller hører og se mamma. Dette har jeg fått testet flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...