utstyrsdilla13 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Hei. Jeg vurderer to vogner oth eller Easywalker. Har hørt mye postitivt om Easywalker og synes designet er finere enn oth. Men er veldig i tvil om hvilken jeg skal kjøpe. Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Definitivt Easywalker. Vår barnbutikk skulle slutte med oth pga alle reklamasjoner. Og hun viste meg begge. Hadde god peiling. Det er ingen tvil om at Easywalker er bedre. Vognen er mer stabil og sikrere. Har gått gjennom strenge tester, Tuv. Hjulene er bedre og større. Bagen er større. Min vennines barn vokste ut av oth bagen da hun var 4 mnd. Hun syntes det var elendig og ville ikke anbefale meg vognen. Hennes vogn begynte også å bli vinglete etter bruk. men det er jo bare en persons mening da. Easywalker er veldig enkel og legge sammen og tar liten plass. Vi har også transportbagen og den er genial. Har hatt med vognen på mange flyturer og den er like hel!!!! Og det er det ikke mange vogner som tåler. Det er også full liggestilling. Vi bruker nå vognen som sovevogn i barnehagen og den fungerer utmerket. Vi er utrolig fornøyde og anbefaler gjerne vognen. Kjøp Easywalker og bli fornøyd du også!!!
Milla og rasmus Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Vi har funnet drømmevognen og det er Easywalker sky. Har hatt 3 ulike sportsvogner som vi har solgt etterhvert. Nå er vi endelig fornøyde. Anbefaler sterkt easywalker sky!!!! Vi er iallefall kjempefornøyde. Vi har vognen i aqua og jeg er helt forelsket. Den er bare lekker!!
kulpåmagen3 Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 VI har nettopp kjøpt Easywalker og er kjempefornøyde. Tulla vår elsker vognen og den er helt super å trille. Bagen er stor og romslig. Den er lett å bære og har god plass både til dyne og vinterpose. Jeg ville ikke kjøpt oth. Den har alt for liten bag!!!! Vi kjøpte easywalker fordi vi leste så mye positivt om denne og det stemmer. Vognen er fantastisk!!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Easywalker er en super vogn!!! Helt enig i innleggene!!!
Mammaen til Amalie Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 lurer på en ting... hvordan er denne vogna å sove i når fotbrettet ikke kan justeres? hvilke butikker fører den, og hvor mye koster den?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Barnas hus har blant annet Easywalker. Vi har vognen som sovevogn i barnehagen. Ryggen er veldig lang og tulla vår er 1,5 år. Hun har fremdeles full liggestilling også for føttene så det er ingen problem!! Vognen koster 4999,- og 1000,- kr mer for bag hvis man kjøper det i pakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå