Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 vi har en liten snupp, som blir 2 år i april. i mars blir han storebror, og det vi nå lurer litt på, er om vi trenger en søskenvogn??? det blir jo sikkert litt turgåing osv utpå våren, men vi er ikke av de som går lange turer hver dag. når vi er på kjøpesenter/ i by`n sitter lillegutt nå i vogn, og stortrives med det. ser liksom ikke for meg at han skal GÅ når vi er ute på ting jeg da, men det kan jo hende det går bra det, for all del... også er det vel kanskje litt dumt å kjøpe en dyr vogn for å bruker den kun noen mndr...? dere andre med ca 3 års mellomrom - hva har dere gjort/planer om å gjøre?
ennaH Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har kjøpt søskenvogn, selv om eldstemann er to og et halvt nå som babyen kommer. Vi må gå til barnehagen hver dag, det tar en voksen ca 15 minutter. Jeg tror ikke toåringen min orker stå på søskenbrett hele den turen, og vet at han blir veldig sliten av å gå det stykket selv. Dessuten sover han ennå på dagtid, og da er det greit å kunne drasse av gårde med en, og ikke to vogner. Vi har valgt emmaljunga twin cerox, og ut fra det lille jeg har trillet den, så er jeg veldig fornøyd med valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå