Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha haaa! Jeg hadde det AKKURAT sånn jeg også! Husket ingenting og måtte skrive ned ALT! Ting bare suste forbi. Og det varte leeenge fordi jeg var på lang nedregulering.

det ekleste synes jeg det var ifht jobben - klarte ikke å resonnere rundt de enkleste problemstillinger! Flaut, følte meg skikkelig dum, men vet ikke om de adre la merke til det. Nevnte dette for legen på Riksen og han sa det var en kjent og vanlig bivirkning.

Heldigvis blir man i orden igjen ;)

Her må jeg si jeg kjenner meg igjen. Når jeg er oppi alt sammen så går ting fort i glemmeboka. Utrolig slitsomt spesielt i forhold til jobben, men også mannen min merker stor forskjell. Det er litt vanskelig å se der og da at det er på grunn av hormonene. Det er lettere å se tilbake på det etter at man er tilbake seg seg selv igjen. For det er som du skriver måneskinnsjenta"man blir i orden igjen".

ja føler meg helt tullerusk til tider jeg....glemmer den minste lille ting liksom....så blir jeg rå stressa når jeg omsider kommer på det...

må le litt av meg selv...

har på alarmen på mobilen slik at jeg skal huske å spraye...

i kveld da den ringte så slo jeg av den..å tenkte...jaja....får gå å snyte meg først da...(er litt snufsete)

kl var 1955 da alarmen ringte....da kl var 22 så kom jeg på at jeg hadde glemt å spraye....jeg hadde bare gått på do for å snyte meg og glemt det jeg EGENTLIG skulle gjøre....

sukk...

gir opp meg selv snart...hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...