Gå til innhold

noen som venter i november her???

Impulsiw

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit å snakke med noen som er like langt/kort som en selv.. Er 25 uker på vei, førti år og gleder meg veldig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. :) jeg venter i november.. har termin 1 nov. :).. gleder oss veldig her og.. er 37 år men blir 38 i november jeg da .. håper minisnuppen kommer før bursdagen min :)...

Skrevet

Så koselig ;o) Har termin 12 november jeg da. Så da er det ikke så mange dager imellom Hvordan har du det om dagen??

Skrevet

Hei, jeg venter også i november, terminen er satt til den 3.

Selv er jeg 37 - i en uke til... :o)

Formen er finfin og jeg er takknemlig for det, men håper de neste tre månedene går litt fortere enn de tre siste...

Skrevet

så koselig :o) Da er vi tre i samme måned! Det er jo spennende. Jeg vet at det blir en gutt. Noen av dere som vet kjønnet? Og så lurer jeg på hvor mye deres sparker? Junior her sparker mye og hardt og ofte...

Skrevet

Jeg venter også i november. :-)

Rundt 16/11. Er 38 år og gleder meg også veldig til å få gutt nr. 2.

Skrevet

Jeg venter også barn i november, har termin 16/11, akkurat som "Struts med gutt".

Dette blir vårt første barn og jeg er 37 år. Alt tyder på at det blir en gutt.

Formen er veldig fin.

Skrevet

Da er vi jo flere i samme båt :)))) så koselig! Noen som har alt klart enda? Selv har jeg vogn og en bærepose med klær så langt :)

Skrevet

Hei,

Har termin 29 oktober (= uke 27?), kan like gjerne bli i november. Er 44 år og venter barn nr 2.

Hilsen

Skrevet

heisann ;) Det kan like gjerne bli november ja... hvor gammel er junior da? Mine er 18 og 21 :)

Skrevet

Hei,

Lilljenta er bare 3,5 år..jeg begynte med barn seint i livet men har vaert utrolig heldig at det funket enda.

Så koselig for dere..hva sier de andre barna?

Skrevet

De andre er veldig glade. De synes jo det er utrolig da, særlig datteren på 21. Og det er jo et under. Det kom helt uventet :). Hvor holder mamaminni til da??

Skrevet

Hei,

Utenfor Stockholm bor jeg.

Da får du god hjelp av dine barn med den lille. Fantastisk.

Ha en god helg!

Skrevet

hei igjen førti.. jeg har det forsåvidt greit.. plages litt med hals brann og det å ligge godt om kveldene.. men men man er da større ::)..har lagt på meg endel dette svanger skapet.. er oppi 13 kilo nå (.. men jeg er veldig lang og var tynn før jeg begynte så det vises ikke sså godt. har du det fint da ?

Skrevet

Oppdatert termin etter UL ble 4 november.

Er 38 år og førstegangsfødende. Gleder meg mest, men gruer litt for omveltningen!

Vil ikke vite hva det er, synes det er spennende å vente og jeg kan jo ikke bytte. Håper bare den har et normalt antall kromosoner og ellers er frisk.

Det er full fart inni magen med jevne mellomrom gjennom dagen og jeg koser meg med kula mi.

Er nå frisk og fin og har begynt å legge på meg etter å ha tatt av de 4 første månedene. Oppe i + 4 kg :-) Gleder meg til de neste 14 ukene.

Skrevet

Så spennende mcar, med førstemann! Du kommer til å elske det :o). Du har gått lite opp i vekt da. Tror jeg har lagt på meg 12 kg nå..sukk... MEN får ta det etterpå. Så det er full fart hos deg også? Det er det her også. Annenhver time minst... veldig aktiv :)

Skrevet

hei,er 41 og venter ei jente den 10 nov.gleder oss veldig nå til tulla kommer.5 dager igjen så er vi nede i 2sifret tall på nedtellinga:))

Skrevet

Så flott :o) Håper at alt er bra med ere :)

Skrevet

Hei!

Venter gutt 1. november, er 37 år og bor i Oslo. Første barnet og gleder oss veldig vi også :-) Er i fin form stort sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...