Gå til innhold

Noen som venta lenge på positiv test??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testa 3 dager før IKM, den var negativ.

Testa 3 dager etter IKM, den var også negativ...

 

Har hatt en feeling av at jeg var gravid lenge før IKM og het til nå. Teste igjen i morra og da er det 1 uke etter IKM.

Sist jeg var gravid testa jeg ikke før det var gått en uke, så kan ikke sammenligne..

 

Flere som venta leeenge før positiv test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei! men tror noen få ikke får pos. før uke 7

el. nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det etter komma var jo ikke helt nødvendig å skrive, eller? Som prøver/ eller nettopp blitt gravid trenger en gjerne ikke mer å bekymre seg for. Bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK FOR DEN 'Athene75 - 05.03.08' !!!

 

Så hvis man tester seint positiv bør man bare vente på å abortere?? Eller kanskje likegjerne bare gå å få det gjort??? Så man fortere kan prøve på nytt...

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner du reagrerer da..men tror ikke hun mente det sånn da.. Du spurte jo "Noen som venta lenge" og det svarte hun på, men så forklarte hun at det kanskje var pga det at hun venta lenge. Har jo ikke så mye med deg å gjøre for det..

 

Når det er sagt, har hørt om de som ikke tester positivt før etter flere uker, men det er ikke det vanlige akkurat..gå til legen hvis du er langt over ikm og har mistanker..de kan ta blodprøve..Eller: ta en ny test;) Har hørt om MANGE som ikke hat fått pos før en uke etter ikm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...