Gå til innhold

snikreklame...dama som vet hvordan hun skal gjøre det...for ente gang..og ikke siste gang!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må si meg enig med henne i at det er rart at dette skal prioriteres over mange andre problemer på sidene om dagen, om dette er tilfelle.

Hun stiller seg ikke akkurat uforstående til at innleggene slettes heller.

Hadde vært veldig interessant å høre hva slags prioriteringer dere har i forhold til hva slags innlegg som slettes.

Særlig i og med at så mange mener dere foretrekker å stanse snikreklame fremfor sjikanering her inne.

Annonse

Hei

Jeg er enig at sletting av slike ting ikke skal gå foran de tekniske problemene vi har, men det er jo slik hos oss som andre steder at det er forskjellige mennesker til forskjellige jobber. De tekniske problemene vi har med serveren er det desverre ikke noe vi i redaksjonen kan gjøre noe med, det må teknikere og programmere se på. Så om jeg eller en annen her sletter et innlegg om Harry Potter, betyr ikke det at teknikeren ikke jobber med serverproblemet.

Jeg har også gått igjennom listen dere skrev til Moderator vedr "din egen side" og det skal nå være i orden for de fleste der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...