Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Er jo veldig individuelt da, men bare lyst å høre fordi jeg har en som sover så lite på dagen. bare små lurer og skulle gjerne sett at hun sov bedre på dagen. sover veldig bra på natten da!
MH-twins Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har tvillinger som snart er 6 mnd og de er ikke så glad i å sove. Sover 2 eller 3 ganger på dagen, men ikke særlig mer enn 20-40 min. pr. gang. Jeg synes det er lite! På natten er de våkne 2-3 ganger og får mat. Veldig slitsomt at de er våkne så mye på natten, og det sies jo at de ikke trenger mat på natten på denne alderen, så jeg må virkelig ta et tak og vende dem av med det!
ina:) Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 jenta mi blir 7 mnd 5 august. Hun har aldri hatt noe godt sovehjerte, begynner å bli ganske sliten og desperat nå...Kan bruke opptil 2 timer fra jeg legger henne om kvelden til hun sovner. og da har hun vært våken nesten 4 timer fra siste lur, ikke trett før!!!Hun våkner nå i 24 tiden, 01 tiden, 03 tiden kanskje i 4-5 tiden og klar for morran rundt 06. hver gang hun våkner er det ikke bare å putte inn smokkenog hun sovner igjen, neida styr og stell før hun sovner igjen. har sluttet med nattmåltider da hun får grøt 2 ganger pr dag, middag pluss frukt. Hun får mme og vann å drikke. På dagen har hun ca 2 lurer, en på en halv time og en på ca 2 timer. Men den luren på to timer sover hun ikke i strekk, da våkner hun inneimellom og det er ut å bysse og trille vogna og hun sovner av og på igjen.....Føler at alt er bare rot, ingen konkrete og faste rutiner....Storebror på 3 er en engel i forhold når det gjelder søvn. Han sover 11-12 timer om natten, våkner aldri, på dagen sover han 2 1/2 time og da må han VEKKES!!!!!Blir sprø av hun lille prinsessa mi, kunne hun ikke bare sovet om natta?????Hvorfor er hun sånn???? hva gjør jeg galt?????
April07November09 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 min sover fra 11-12 på dagen (venter til han er veldig trøtt før jeg legger han da sover han best) til 14-15 så holder jeg ham våken til ca 20 om kvelden, han sovner innen et kvarter etter jeg har lagt ham og våkner 1 gang om natten og da får han en stor flaske m melk, så sovner han mens han får melk og våkner igjen mellom 7 og 10(veldig forskjellig) om morgningen og da står vi opp=)
April07November09 Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 forresten er jeg helt nødt og bade min sønn for at han skal sovne på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan går det nå??? Nysgjerrig for har hatt litt av samme problemet selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå