prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 d finnes leketreff i byen på menighetshuset hver onsdag kl 12. da treffes man sånn at mammaene sjabber og drikker kaffe. ongan sover eller leker på matte på gulvet! bedre enn kafe kan du si. men nu e vi jo så mange som bor på ankenes og æ vurdere å sjekke om vi kan få til hær og. men må nu vite om kommer nån da..... tenkte en anna dag enn onsdag,sånn at man har mulighet å treffe de i byen og...
Rineit Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 God idè! Jeg bor på Ankenes, og kan godt tenke meg å være med på noe sånt etter jeg har fått.
Guro- mamma til to. Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Kunne godt tenkt meg til å være med på det når eg får. Selvom eg bor i Håkvik da, men det blir jo nærmere en byen...
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 har enda ikke fått nå tilbakemelding anng dette,men gir beskjed. d e og snakk om å få til ei babysang gruppe i forbindelse m treffet
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Nu e det fiksa! Se ny tråd. Første treff blir torsdag 11.10.07 kl 12.00. Da sees vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå