Gå til innhold

Har dere gått opp eller ned i vekt?


Athene75

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. men jeg oppdaget at jeg var gravid fordi jeg ikke gikk ned i vekt. Jogga og gikk turer på to timer og har spist kun sunn mat...men vekta var stabil..Ble sur helt til jeg oppdaga hvorfor ...he...he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.. Ned her.. Jeg er i uke 9, og kvalmen har gjort at det jeg får i meg er knekkebrød uten noe på og nektariner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definitivt gått litt opp. Tipper mellom 1 og 2 kilo... Har ikke turt å sjekke. Er 6+3 i dag, så synes det er litt tidlig men... Sist graviditet hadde jeg dilla på eple og vann, gikk ikke opp et gram på de første 6 månedene (hadde litt å gå på...).

 

Denne gangen har jeg dilla på Sørlandschips... Ehem. Ikke like bra for vekta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel kanskje gått opp 0,5 kilo. Er 8+2 jeg også :0)

Men jeg merker det skikkelig på buksene alt, dette er min andre, det ser ut som jeg har lagt på meg mer for å si det sånn...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 9+2 og har gått ned1-2 kg. Spiser litt lite pga kvalme, og trener ikke som før, så kanskje det er litt tapt muskelmasse. Pga blødninger er jeg nå beordret til å ta det helt med ro, ikke lage mat engang, så føler jeg svinner hen på sofaen. Kan snart beg å gå turer igjen, men ingen joggings eller helsetudio...sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definitivt gått opp! Har gått opp 3 kg de siste to ukene! Dette var før jeg fant ut at jeg var gravid....jeg er 4+3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 10+0 og har vel gått opp ca. 1 kg. Synes det ser ut som jeg har lagt på meg mye mer. Har fått masse rundt magen! Buksene strammer og i tillegg til en liten kul nederst på magen, henger det en ring over beltet! Festlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 uker på vei, og har lagt på meg omtrent 2 kilo. Tror det er mest pga feriekosthold + at jeg ikke orker å gjøre noen ting. Det rare er at det det virker som mye mer på magen. Jeg er overvektig fra før, og det er jo for tidlig for en gravidmage. Men jeg har ikke sjans på de gamle buksene. Da henger det kjempevalker utover linningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg merker selv at det virker som om jeg har gått opp mye mer...men i tillegg til at jeg har lagt på meg, så har jeg konstant oppblåst mage, så jeg ser litt gravid ut hele tiden...hehe :) gleder meg veldig til magen kommer, og at det er en grunn til at magen er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+4 og har nok begynt å gå oppover, men den siste uka har magen "sluttet å virke", . Gjorde det de 2 andre svangerskapene også så det var forventet. det er ikke no` gøy, ser skikkelig feit ut de første 5 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 10+6 i dag og gått ned 5,5 kg. Har bare spydd og ikke fått i meg stort siden uke 5-6. Men begynner å se lys i tunellen nå, så kiloene kommer vel tilbake med noen ekstra på kjøpet etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært heldig så langt...*bankibordet*

 

Er 10+5 i dag og ikke gått opp et gram ennå....

 

Skjønner ikke det altså... For sist så este jeg jo ut det dobbelt da jeg var like langt på vei som jeg er nå...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har nok gått opp.. fant ut at eg va gravid, og då bare putta eg i meg alt eg følte for... :S Har liksom begrensa snop tidligere, men no synst eg at viss eg hadde lyst på, så sku eg eta... men, angre litt på den no, så no e det stopp... Prøve liksom å skjula at eg e gravid, trenge ikkje å bidra med å få større mage pga maten... ;) E mitt 2 svangerskap, så magen min begynne å syns allerede... E 8+4 i dag...

Eg har ikkje veid meg, i frykt for ka vekto avsløre... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gaatt ned 1 kg, forige gang gikk jeg ned 5 kg i foerste trimester. Hadde ingen mat lyst. Foeler det ikke like ille denne gangen, og kvalmen er heller ikke for ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...