eggedosis Skrevet 25. juli 2007 #1 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei! Jeg må bare si at min utelandsferie er vel overstått uten en eneste plage! :0) Svangerskapet så langt har vært veldig bra. Men når jeg kom hjem begynte ting å skje. Nå er jeg tilbake til den hyppige vannlatingen om nettene igjen, (hadde etpar mnd der det gav seg noe). I tillegg har jeg litt halsbrann og er supersår øverst i magen. Det føles som om jeg revnes opp innvendig og det er virkelig driitvondt. Bena er tidvis hovne og jeg sliter med liggestillingene. Men, jeg har jo vært spart for mye sålangt i svangerskapet, og om jeg får litt vondt de siste tre mnd. er jo det helt greit med tanke på dette store som snart skal skje! :0) Babyen er vilter og magen uler og buler og det er nesten litt komisk å se hvor vil den er hver gang jeg skal legge meg! Uansett, litt vondt er det jo, men det er mer vondt med disse sparkene i ribbena enn jeg har hørt noen innrømme eller av det jeg har lest..:0) Er ellers lykkelig gravid og storkoser meg med den lille skatten jeg bærer på. Å kjenne liv og vite at jeg er et godt stykke over halvveis gjør noe med humøret. Det er jo helt utrolig fint å bære frem et nytt liv. Alt annet virker så uvesentlig nå. Og jeg er "blitt en sånn babyskravle kjerring" som jeg tidligere sa at JEG ALDRI skulle bli... men, men. Så feil kan man ta. (Var vel bare misunnelig før på de som kunne prate om noe jeg selv måtte "se langt etter"). Til alle gravide og dere som "jobber med saken" - ha en fortsatt fin sommer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9915824-eggedosis-i-276d-livet-som-er-gravid-er-herlig-tross-litt-b%C3%A6re-smerter/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå