Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

jobber 100 % stilling på en kafe ved et stort kjøpesenter. Sjefen og mine arbeidskollegaer er verdens beste, og jeg liker virkelig jobben min(har jobbet der i 2 år nå)

jeg er i uke 30 nå, og akkurat hatt ferie på 4 uker... på den tiden har magen virkelig vokst og blitt ganske stor:)

problemet kom ganske fort da jeg begynte påatt etter ferien, jeg takler ikke stresset lenger! kafeen jeg jobber på er veldig populær og der er mye folk innom, spesiellt nå i ferien!! jeg ble uvel og magen ble knallhard, ho der inne sparket og bevegde seg som bare det.. jeg fikk ikke ned pulsen, til slutt måtte jeg bare springe på do å sette meg ned...komme meg bort fra støy og mas osv...gråt masse fordoi jeg opplevde det som skremmende!! mine arbeidsoppgaver innebærer å stå i kasse og disk+ kundebehandling...

nå sitter jeg her da, dro hjem to timer før jeg skulle...klarte ikke mer, og fikk ikke roet meg ned før etter en stund hjemme... tror jeg skal en tur til legen i morgen og snakke me han, eventuellt om jeg skal ta ut en sykemelding.. hva mener dere?? jeg er ikke den som sykemelder meg for ingenting, samme med sykdom skjenerellt, er omtrent aldri borte fra jobben... - sliter med dårlig samvittighet om jeg skulle blitt sykemeldt oxo...:(:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9915098-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...