Gå til innhold

Blødninger...


Kany 81

Anbefalte innlegg

Har i dag vore hjå legen pga blødningar.Er 9+0.Ho undersøkte ingenting,det hadde ingenting for seg sa ho.Var heilt sikker på at eg hadde abortert.Men ho ringte sjukehuset for og få mg på ultralyd,men det var for og sjekka om eg måtte ta utskraping.Må vel forbrede sg på det verste,men høyrer jo om dei det går bra med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, saa kjedelig da !!

 

Bloedde du mye eller /

 

Har selv bloedd i begge mine svangerskap ( hoerer ikke til her, har bare forvillet meg inn ) og det har gaatt bra.

 

Har ikke bloedd mye da, men over flere dager.

 

Tror nok visst du bloedde masse at du skal vaere forberedt paa det verste, men tenger nok ikke gi opp haapet helt da det fre,mdeles hender at det gaar bra.

 

Syns det var en kjipt lege du hadde. Lite omtenksom.... Det kan jo vaere rifter i skjeden, blodansamlinger, tap av en tvilling... osv.

 

Lykke til videre, haaper spiren din fremdeles er der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blødd ein del ja,nesten som og ha mensen egentlig.men er liksom mest når eg går på do(må vere litt detaljert..)

Ja ho var veldig bestemt på at dette var ikkje noko meir..Har jo lest om ein del her som har hatt blødningar.

Har tenkt litt på det med tap av tvilling,både eg og sambuaren har tvillingar i slekta so oddsen e temmlig stor der...

Men får nok forbrede seg på det verste ja..Ellers er det berre på`n igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kany81,æ går igjennom akkurat d samme som dæ no!

va te legen igjen idag p.g.a blødninga som va ganske krafti,han målt hcg igjen som han gjor på mandag å den va enno positiv:)

han sa at æ kun vær gravid enno,men æ må på ul i mårra da på sykehuset i trondheim:)

så æ krysse fingran for at d her går bra me oss begge,d e mang som blør ganske krafti men likavæl klare å behold!

æ e 5 uka i mårra æ da:)

lykke te,må få hør kess d går me dæ da:)

 

klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt smerter da?eller bare blødninger??

Det samme skjedde meg, men jeg hadde fryktelige smerter, legen sjekket ingenting, er igrunn ikke så mye sjekke annet en UL for å se om det er liv. Har du ikke smerter, kan det jo enda være håp.

De fleste mister jo første gangen, eller veldig mange. Ikke noe moro i det hele tatt. men får håpe den sitter fordet! veldig slitsomt å være bekymret.. innom fra 2. trimester å hilser på =)

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Jeg var på sykehus i dag under ferie i utland på grunn av blødninger over en ukes periode, tiltagende i menge, men ikke sååå mye blod, nesten som begynnelse på mens eller noe slikt.

Forkjellen fra deg er at jeg har hatt smerter i mageregion som ikke ville gi seg og som økte i intensitet etter hver som dagene gikk.

Siden jeg var på ferie trøstet jeg meg med at det ikke var stor menger blod. Vel, i dag fikk jeg bekreftet mine verste mistanker, fosteret døde i uke 7. Må på utskaping på fredag.

Lykke til til deg i alle fall, håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kany!!

 

Har du smerter (mensenlignende) når du blør? Visst du ikke har det, så trenger det ikke å være noe galt. Det kan være enten en tvilling som ikke har festet seg (dette har skjedd med meg to ganger!), eller det kan være at morkaken ligger rett ved åpningen og at du blør fra denne.

 

Ikke ta det som en allmennlege sier for god fisk. De har desverre ikke alltid like god peiling på ting og sier gjerne at det er en SA når det er blødning. Når du har blødning i et svangerskap, så har du KRAV på å få en UL. Vil ikke legen henvise deg til UL, så ring på sykehuset og forklar hvordan situasjonen er og at du gjerne vil komme på en UL for å sjekke at alt er OK.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Dette gikk ikkje so bra nei...Hadde grusomme smerter i går,nesten som rier.Det er visst vanleg når fosteret ``slepper taket``.

Vore på ivendig UL i dag og der var det ingenting lenger..

Slapp heldigvis og ta utskrapning.Kroppen fiksar dette sjølv han.

So no er det berre på`n igjen og tru det går bedre neste gong:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...