Gå til innhold

Hihi, da var jeg også på UL idag, å jeg venter en

Anbefalte innlegg

liten prins denne gangen:D

Har ei datter fra før, så blir gøy med en av hver da:) Var så gøy å se han ligge der å suge på totten å gape over morkaka.

Så tuten veldig godt, så jeg så med engang det var en gutt som lå der.

Aah, alt blir så mer virkelig når man har vært på ul å sett at det ligger en sånn perfekt liten skapning der inne:)

Får ikke brukt så mye tøy etter vesla da, så det var litt dumt... Hehe... Men men..

Fortsetter under...

Gratulere så mye med prinsen. Får å en prins 10 dager etter deg ca. Min andre gutt.

Gøy med ul, alt blir så mye mere virkelig da. Kjenner du noe liv? Samboeren kjente han sparke den 29.Juni. Så jeg har kjent det en god stund nå:o)

Takk takk:)

Jeg kjenner liv ja, men ikke så veldig ofte enda. Kjente første sparket når jeg var 15 uker på vei. Kjenner det i ny og ne nå.. Sitter å kjenner liv i skrivende stund:D

Mannen min har ikke tid å kjenne lenge, vi sovner som regel altfor fort til å ligge å kjenne etter spark. Resten av dagen tilbringer han på jobb og nede i huset som vi bygger nå....

MEN, så ligger morkaka som ei støtdemper midt foran på magen, så ikke rart han ikke har kjent noe enda... Jeg har kjent det på sidene stort sett hele tia. Av og til midt på, muligens i overkant av morkaka det da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...