Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Trenger tips om jentenavn som slutter på - a og som passer sammen med Elise.
Vannmann35 Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Mina Elise Maria Elise Stina Elise Anna Elise Betina Elise
prysseluskan Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Selma Elise Kaia Elise Dina Elise Tilda Elise Ada Elise Hanna Elise
Nawroz Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Tuva Elise Kajsa Elise Freja Elise Frida Elise Nora Elise Ronja Elise Sanna Elise Selma Elise
Athene75 Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Andrea Elise Thea Elise Julia Elise Sofia Elise
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Tusen takk for mange fine forslag ! Ser forøvrig at noen av navnene dere nevner er av de som er mest aktuelle.. Blant annet Sanna Elise som faktisk står som nr 1 på lista mi. Det deler førsteplassen med Oda Elise og Nora Elise. Har også tenkt på Celia Elise, hva syns dere forresten om det ? Vil gjerne ha mange flere forslag !
Jippi74 Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Oda Elise Sara Elise Anna Elise Johanna Elise Kaja Elise Maja Elise Frida Elise
Vannmann35 Skrevet 26. juli 2007 #13 Skrevet 26. juli 2007 Til HI: Oda Elise er fint synes jeg, samme med Nora Elise. Men selv om jeg synes både Oda og Nora er flotte, er de litt tunge navn, mens Elise er lett og søtt - så synes kanskje ikke de er helt ultimate sammen. Oda og Nora er også litt vel mye brukt akkurat nå.Celia Elise er finere synes jeg uansett da. Hva med: Mira Elise Mina Elise Rakel Elise Dina Elise Hanna Elise Ruth Elise
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 Lillejenta vår skal hete Nora Elise, så jeg synes absolutt det er et nydelig navn! Jeg synes det passer fint å ha et lett navn bak et litt tyngere, som det blir nevnt over her! Elise blir et fint bindeledd mellom Nora og etternavnet hos oss iallefall!
Kreoline Skrevet 26. juli 2007 #15 Skrevet 26. juli 2007 Mari Elise. Kanskje litt kjedelig og ingen a- ending.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #16 Skrevet 27. juli 2007 Takk for mange fine forslag.. Har noen jeg liker, men har liksom ikke funnet det rette ennå.. Det som sitter som støpt.. Var inne og kikka på utenlandske navnesider i går, og fant et gammelt skandinavisk navn som ikke engang står i de norske navneregistrene. Hva syns dere om Odina..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå