Gå til innhold

Dette må dere bare lese!

Anbefalte innlegg

I dag dro jeg på UL for å se det lille nurket. Jeg er nå 7+3. Gynekologen påstod at han verken fant noe foster eller noe hjerte, og mente jeg hadde hatt en MA og måtte til utskraping. Jeg ville at en annen lege også skulle ta UL av meg, og ble derfor henvist til sykehuset. Der fant legen et lite foster og jeg kunne se hjertet som slo!! Hva er det med enkelte norske leger?? Be alltid om en annens vurdering hvis legen din mener at han/hun ikke finner noe, eller tror at noe er galt!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9914562-dette-m%C3%A5-dere-bare-lese/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVAAA?? Hva for en gyn har du vært hos??? Det går jo ikke an.... Bra du fikk en annen også til å se på det, og så at alt var i sin skjønneste orden:) Men, hva gjorde at du ville at en annen også skulle se på det?? Hadde du en magefølelse på at alt var ok? Eller ville du bare dobbeltsjekke?

Kjempe glad på dine vegne iallefall:) Kos deg med spira di!!!

Det er jo egentlig ganske sjukt! Hallo! Har aldri tenkt på det, men selvsagt kan leger gjøre feil også. Burde være en rutine på at dersom de ikke finner noe på UL burde en ny lege evt m mer rutine bli koblet inn for å dobbeltsjekke! Ble helt lamslått av tanken på at kanskje flere har blitt sendt til utskraping av et friskt og levende embryo.........

Burde offentligjøres på et eller annet vis ja! Flere burde være bevisst på at det er en mulighet for at embryo har det bra selv om de ikke finner det på UL:

Annonse

Jeg syntes utstyret han brukte så veldig gammelt ut, og det skjønte jeg jo også at det var når jeg kom på sykehuset, for der var skjermen mye større og utstyret mye nyere. Legen som ikke så noe hos meg holder til på Gynekologklinikken i Drammen. Noen andre som har vært der?? Jeg setter i hvert fall ikke mine bein der igjen!

Er i hvert fall veldig glad at jeg fikk en annen til å vurdere dette. Var ikke særlig høy i hatten når det ble snakk om MA, men nå går alt heldigvis veldig bra, og jeg er kvalm som aldri før.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...