Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 finner man dette noe steder eller? jeg er allergisk mot en del e-stoffer som er i smågodt... blåfarge, f.eks... pluss en del andre som brukes til farge og søtning. dumme meg spiser jo goderier uansett da, og blir like dårlig hver gang. blir til og med dårlig av saft og brus... noen som vet hvor jeg kan finne noe som stiller søtsuget og ikke gjør meg dårlig?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har samme problem, blir spinnvill, skikkelig hyper, av for mye e-stoffer - hehe. Det finnes økologisk gelegodt, det tror jeg det ikke er kunstige fargestoffer i, og da mindre e-stoffer. Aner ikke om de har det i vanlige butikker, men på Helios skal de ha det i alle fall.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Her fant jeg det: http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?id=854 Vanlig helsekostbutikker, altså
Vi fikk en Jente! Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Mener ICA har noe økologisk godteri. Tror det skal være uten for mye e-stoffer.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Ok, tusen takK! er litt kjipt å bli kvalm, svimmel og skikkelig dårlig hver gang jeg spiser godterier. men det er jo min egen feil, har jo fått beskjed av legen å ikke spise det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå