Gå til innhold

Planlagt keisersnitt - SS Kristiansand

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg får ikke datoen før 20.8. Men fikk greit innvilget keisersnitt etter en samtale med overlegen. Fikk det grunnet fødselsangst, etter en tøff fødsel tidligere. Noen som vet hvordan det blir i etterkant av keisersnittet nå etter omleggingen på sykehuset. Kan man få familierom om man ønsker det?

• 2 uker senere...

Annonse

hei jenter, skal på samtale om KS samt ordinær UL den 20. august,da er jeg i uke 21 med nr 2. hva spurte de om etc.og var de hyggelige? hadde en vond fødsel nr 1 og har fullstendig fødselsangst nå pluss skjevt bekken og bekkenløsning, er det no sjans for meg for KS? en smuuuule nervøs... liker ikke autoritære.

Hei Silje25.

Jeg skal også der den 20.8, da får jeg fastsatt dato for keisersnitt. Er nå 32 uker på vei, og var der sist til samtale i uke 23+. Legen som jeg var hos prøvde å "overtale " meg til å endre syn på fødselen, hun ville nok bare sjekke om jeg var sikker i min sak. Så om du vet at det er keisersnitt du vil ha, så tror jeg nok at du vil få det innvilget. Men du må vise at du har tenkt nøye gjennom det.

Du blir ikke grillet i det hele tatt, gjorde ikke det jeg hvertfall. Men hun prøvde å "overtale" meg, og da måtte jeg svare for det jeg mente var riktig for meg. Bare stå på ditt du, og ha klart for deg hvorfor du virkelig vil ha keisersnitt:)Så går det nok bra.

ok takker for beroligende svar,skal til ei som heter Hanne Bråthen Hansen så krysser for at ho er ei av de som ikke er så sure der oppe :) men da tar jeg meg en tur med familien til Bulgaria i morra så får dere ta vare på magene deres her oppe i nord jenter :) og nope,ikke Sunny Beach hehe...småbarnsfamilie vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...