Gå til innhold

Favorittpupp.. her blir det skjevt!

Anbefalte innlegg

Lillegutt elsker venstre pupp, og vil helst ikke vite av høyre.. Hmm, har jeg gjort noe galt? Merker nå at venstre er sprengt og ekstra full, mens høyre da er desto mindre og dermed er skjevheten i gang.. Tips? Har forsøkt å legge ham til høyre bryst når han skal spise, slik at han spiser godt av dette brystet, men da blir det bare krøll. Tror han skjønner jeg "lurer" ham. Pumpe ekstra på høyre bryst?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9913975-favorittpupp-her-blir-det-skjevt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har forsøkt det, takk for tips, men han nekter. Dvs, han drikker litt av høyre pupp, kanskje i 3-4 min, så blir han sint og vil ikke mer .Ganske frustrerende. Pumpet meg akkurat, ingen stor produksjon på høyre side, for å si det sånn. Andre ideer?

Snur han hodet greit til begge sider sånn ellers eller har han en favorittside? Kan jo være at han får vondt i nakke eller rygg av å ligge til den siden? Ørebetennelse?

Jeg er ingen ammehjelper altså.. Men du må vel bare fortsette å tilby "vondpuppen" først for å opprettholde den produksjonen du har, også gi av det andre når han blir sint og ikke vil mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...