3 x guttaboys Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Vil bare takke for alle gode tilbakemeldinger. Ja, det er sannelig litt anderledes denna gang med to bebier på en gang. Det e litt tungt ja noen dager, men det er like koselig for det. I går va de 7 uker gamle og nå skjer ting fort synes jeg. For fort til og med. Prøver å samkjøre dem, men det går ikke hele tiden. Det er artig å se at nå begynner deres egen personlighet å komme fram, man kan jo ha en liten samtale med dem. Det e så artig å se. Håper alt står bra til med dåkker andre mammaer og nurkene deres. Gleder meg til treff og bebisvømming, håper å være med på begge deler. Ville bare fortelle at det også er mulig å gå til babysang med deres små fra høsten av. Æ har gått til 2 kurs med Marcus og det va bra. Skulle gjerne gått til det åssa, men æ må prioritere. Til dåkker som e og blir fødeklar, LYKKE TIL og kos dåkker masse når dåkker kommer hjem. Så ses vi vel etter sommeren. Fortsatt en riktig god sommer. Blir nok hjemme i år med prinsan mine, men gubben, Marcus og bikkja drar kanskje til Danmark 10 dager i august. STOR klem fra Nina:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå