Gå til innhold

Noen som har opplevd dette? Samme som på Bli Gravid..


Jelly Belly

Anbefalte innlegg

IKM dagen var søndag, og jeg begynte og få menssmerter på lørdag. Tenkte at nå var løpet kjørt!! Men, jeg har fortsatt ikke fått tr.. (og nå er det onsdag..)

 

Tok en test igår, kikket på den og den var negativ. Kikket på den igjen idag og DA var den positiv!! Jeg vet at man ikke skal stole på testene etter så lenge, men ingen av de andre testene har blitt slik!!

Men har fortsatt menssmerter (og ømme bryster og var så svimmel på søndag at jeg var sengeliggende hele dagen..) så jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg! Skal teste imorgen tror jeg, men tør ikke håpe..

 

Noen som har opplevd det samme??

 

Hadde EL 8 juli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men ta en ny test...du skal ikke se på testen etter 10 min, så bedre å ta en ny! kanskje den er positiv denne gangen:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde menssmerter i perioden hvor jeg skulle ha mensen, trodde den kom hver dag jeg - og til slutt måtte jeg ta en test. Den var positiv. Jeg har ikke opplevd negativ test først og deretter positiv, men det er helt naturlig også å ha menssmerter når man er gravid.

 

kommer kanskje også an på når du tok testen da. Mest sikkert er å ta med morgenurin. Prøv dette. Masse lykke til,

Oppdater oss gjerne,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

viss du er her fortsatt.. jeg har opplevd det samme. var du gravid???

spent på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur veldi mange av testene bi poistiv etter ei stund, så ikke stol på dem!!! nesten alle testan eg har tatt har bidd positiv etter ei go stund. Så bi den ikke positiv etter 5min, så prøv en ny dagen etterpå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...