Gå til innhold

Crinone og albyl-e

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på Crinone og albyl-e siden jeg ble gravid, og etter en blødning i uke 7 ca begynte jeg å ta dobbel dose av Crinone da legen sa at det var greit. Jeg er nå 11+4 og lurer på følgende. Den resepten jeg fikk på Crinone, den var jo ganske stor siden jeg har tatt dobbelt i 5 uker snart. Skal jeg be om mere Crinone av legen, eller skal jeg slutte når jeg er ferdig med det jeg har? Jeg har til litt over en uke igjen.

Og det samme gjelder med albyl-e. Når sluttet dere på det? Jeg har jo mange tabletter igjen når jeg er 12 uker på vei.

Fortsetter under...

Jeg går oså på chrinone og albyl-e. Har fått beskjed om å ta albyl-e til slutten av svangerskapet, og crinone skal jeg ta til uke 10 eller 12. Crinone skal helst ikke tas etter uke 12.

Vil anbefale deg å ringe legen din siden du har hatt blødning. Har du tatt UL? Hvis den viste at alt er ok, vil jeg tro at du skal avslutte med crinone...

Jeg har vært på ul flere ganger etter blødningen. Alt er bra med spiren.. Mest sannsynlig har det vært en tvilling som ikke har klart å feste seg..

så en skal ikke ta crinone etter uke 12? Jeg har lest at det er flere som skal ta albyl-e til slutten av svangerskapet.. Rart at legen min ikke sa noenting om det da jeg fikk resepten.. Derfor er det jo fint at jeg får svar her inne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...