Gå til innhold

hva kommer det her av ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet man har økt utflod når man er gravid ... men min er mer gul/hvit aktig slimete .... kommer av og til bare litt & andre ganger masse ...

flere som har det sånn ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet de er en del som får økt utflod ved graviditet, men jeg vet ikke hva det kommer av :-)

Skrevet

Joda.... det høres kjent ut. Ikke tenk på det! Skal imidlertid ikke lukte vondt - kan da tyde på f.eks urinveisinfeksjon, noe som ikke er bra.

Skrevet

lukter ikke vondt ... men var ganske slimete så var redd det var slimproppen som gikk ...

Skrevet

Akkurat dette tenkte jeg på her om dagen også. Jeg fikk så store mengder slimete, tjukk utflod som kom ut i en klump at jeg automatisk tenkte på slimproppen. Kan ikke huske jeg hadde så mye utflod på første grav. Har hatt bittelitt blod i utfloden i dag også så det styrker tanken på at kanskje slimproppen har gått... Tror jeg skal ta en tur til legen i morgen for å sjekke litt. Må vel sikkert ta det med ro i såfall, og ikke løfte for mye.

Men det er vel helt normalt med økt utflod så tar ikke sorgene på forskudd... :) Ser vel an om det blir noe mer blodtegninger...

Skrevet

Økt utflod kommer av økt produksjon i underlivet.. Det er helt normalt og ikke noe å bekymre seg over så lenge den ikke er misfarget eller lukter vondt...

Skrevet

så lenge du har skrevet inn dette på 1 trimester, så regner jeg med at du ikke er over 12 uker på vei, så da kan det umulig være slimproppen, som går før fødselen.

Så lenge det ikke er klumper og lukt, så er det ingen fare. Helt normalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...