Gå til innhold

Hva syns dere om Chris André?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veeeeldig 80-talls! Jeg liker det absolutt ikke, hverken hver for seg eller sammen. Kanskje fordi nabolagets største ramp het Christer... André synes jeg er litt halvt, liker Andreas mye bedre!

Skrevet

Det er virkelig ett av de dårligste navna jeg vet om! Med både Chris og André i ett navn, da bare må det bli kvalmt, ekkelt og ubrukbart.

Kristian og Anders er vanvittig mye bedre og kan kombineres med andre gode navn, hvis man på død og liv skal ha dobbeltnavn.

Skrevet

Da ville jeg heller brukt Christoffer, Christian, Christer el, også kunne dere brukt Chris som kallenavn.

Jeg personlig ville skrevet det med K da jeg syns det enkle er det beste, men det er jo deres valg.

Andrè syns jeg er oppbrukt og jeg liker det ikke noe særlig. I grunn ikke så begeistret for dobbeltnavn, skjønner ikke helt vitsen jeg da, men ser det er mange her som bruker det.

Skrevet

Chris Andrè blir helt feil for meg...

Enig med mie,over her ang dobbelt navn...

Spar heller ett av navna til barn nr to...

Skrevet

Chris André er ca like fint som Frank Remi og Roy Johnny

Skrevet

Helt grusomt....beklager

Da kan du jo likegodt kalle nestemann for Max Harry

Skrevet

Chris André er et veldig harry navn.. Kjente en Chris André før.. Det var en kriminell type det...

Skrevet

Chris André høres for meg ut som er rampegutt. Beklager.

Skrevet

Hvorfor ikke Christian Andreas eller Christian André i stedet - det er mye, mye flottere?

Skrevet

Viser til innlegget om "problembarn"-navn. Ikke for å kritisere navnevalget, men for å gjøre oppmarksom på at barnet kan bli møtt med en viss forutinntatthet i skole og helsevesen...

Skrevet

Sorry, men nei.. Ikke så mye pga. 80-talls assosiasjonen for sånne hensyn synes jeg ikke man trenger å ta.

Har jobbet med barn i 15 år og dette er et typisknavn til barn fra dysfunksjonelle familier (beklager, men sånn er det altså bare!)

Skrevet

Har alltid likt det navnet godt eg:-)

Skrevet

Not my cup of tea.....:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...