Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snakket med Nordica i dag og jeg begynner på sprøyter i morgen. Skal bli deilig å komme i gang igjen (det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si om sprøyter). Trolle har ferie så denne gangen skal jeg bruke Blakstad. Hun har ferie denne uken så derfor får jeg begynne på sprøyter uten å gå til gynekolog først. Synes vel egentlig det er gått å slippe unna en tur i stolen da det har vært mange av de i det siste og flere skal det bli. Så da blir det Københavntur på meg om ca. to og en halv uke.

Fortsetter under...

Lykke til, skal se det går din vei denne gangen. Setter også sprøyte i disse dager (EL sprøyte) til en ny tur til Nordica. Da Dr.L er på ferie blir det ny lege denne gangen, S. Jensen. Blir litt rart, men det viktigste er å få det inn og på rett sted :)

Takk skal dere ha. Huff, kommer de med den tanga så vet jeg hva som kommer. Jeg skal i allefall spørre hvorfor de gjør det.

Nå har jeg bestilt meg babyklister så får jeg håpe det kan hjelpe egget med å feste seg. Her må man prøve det som prøves kan.

Hei Chaiemae.

Lykke til med sprøyter og turen nedover til København om et par uker.

Håper det sitter denne gangen.

Det er alltid godt å komme igang på et nytt forsøk synes jeg, selv om en alltid håper at det er det siste på en laaaang stund.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...