Gå til innhold

April: 2 dager til me flytter

solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Helt uvirkelig egentlig. Eg har snakket om dette huset i en hel evighet syns eg, og at det nå bare er to dager igjen er nesten ikke til å tro.

Eg pakker litt på dagene, godt det bare er sengtøy, klær, garn og noe kjørl og pakke. I går rydda eg nesten hele dagen og eg kjente til slutt at eg hadde strekt meg og styrt på litt mye. Det stakk i magen som i begynnelsen når livmora vokser. Ikke noe behaglig - men godt då å sette seg ned i sofaen og ikke gjøre annet enn å strikke fra klokkan 19-24... hehe. Trengte det ;)

I dag skal eg gå gjennom klær - me trenger ikke bytteklær for ti dager fram til fredag. Bort med det, bare det me trenger som skal bli igjen i skuffene. Samme me utterklær - pakker alt me ikke trenger dei neste dagene. Så må me pakke sammen badebasengene ute - ut med luft og få dem så flatpakka som muligt. Eg gjør småting nå mens mannen er på jobb - så tar han seg av bæring og tunge ting i kveld.

Eg skal prøve og komme innom i mårå og litt på fredag før me setter i gang - for det kan bli en stund til me er på nett igjen. Tok vist opp til 3 uker å flytte linjen vår. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...