Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Hva synes du om dette navnet? Forslag til dobbeltnavn?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Fantastisk herlig navn!! Hadde vi ikke hat en jente i bhg hvor jeg jobber så hadde dette navnet vært laaaangt oppe på listen:-)
Vannmann35 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Ylva får meg til å tenke på en ulv, og det betyr da også "ulv". Synes det er et greit navn, men ville ikke valgt det selv.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Ylva er er helt greit,men her hvor jeg bor var det en voldsom Ylva bølge for 5-6 år siden....syntes navnet er så oppbrukt... Oslo øst
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Er så lei av den navntrenden med korte jentenavn som slutter på A Tenk på hvor mange barn dere kjenner,som har et navn som slutter på A.. Skikkelig Joguslavia trend....!!!!!!!!! Ylva Selma Ida Tea Lea Mina Mia Wilma Oda Thelma Ada Lista er laaaang!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Herlig er et passende ord ja! Herlig navn! Som dobbeltnavn kan jeg komme på masse: Ylva Hermine Ylva Sofie Ylva Mariell Ylva Constanse Ylva Madeleine Ylva Josefine Ylva Johanne Ylva Rebekka Ylva Aurora
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Ylva Josefine har jeg tenkt litt på selv også Likte også Ylva Mariell Takk for det tipset Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå