Gå til innhold

Så ble det negativt igjen....:-(

Anbefalte innlegg

Etter 9 innsettinger og 11 egg (satte inn 2 egg de to siste gangene) er jeg fortsatt ikke gravid!

Tror jeg blir gal, og begynner virkelig å miste motet. Og enda så mener de at det ikke ligger noen feil hos meg! Det er påvist dårlig sædkvalitet hos samboer, men jeg mener det må ligge mer problemer i dette enn kun dårlig kvalitet. For jeg produserer greit med egg, og embryoene har delt seg slik de skal før innsetting. Men, de vil ikke feste seg!

Har vært kjemisk gravid 2 ganger, men det hjelper jo ikke mye :-(

Nå tar vi en lang pause, og vurderer om vi skal dra til Danmark etterhvert for å prøve Assisted Hatching.

Jeg har også lyst til å sjekke ut hva Dr Purvis kan gjøre for å hjelpe til med sædkvaliteten....

Noen som har noen erfaringer eller gode råd å komme med?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9911464-s%C3%A5-ble-det-negativt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, så leit. Føler virkelig med deg!

Syns det virkelig er på tide at de med mange forsøk her inne lykkes snart!

Etter 1 MA og 2 kjemiske de tre siste gangene har jeg nå tatt blodprøver som visstnok går på gener, koagulering av blod o.l.

Jeg ga beskjed om at jeg ikke ville forsøke igjen uten at prøven ble tatt.

Får svar når sykehuset åpner igjen etter sommeren.

Har du tatt slike prøver?

Ellers kan jeg bare videreformidle opplysninger fra en zoneterapaut om at store doser E-vitaminer og Sink er viktig rundt forsøk og sterke C-vitaminer (så sterke at de må kjøpes i Sverige) er viktig for å få egget/fosteret til å bli der.

De tre gangene jeg har testet positivt har jeg brukt E-vitaminer, Sink + blodfortynnende.

Fikk tips om C-vitaminene nå nylig så når jeg er klar for neste forsøk skal jeg prøve det, kanskje jeg kan komme litt videre med det.

Jeg har tro på at E-vitaminer,Sink + blodfortynnende har ført til positive tester.

Kanskje noe å prøve om du ikke har gjort det før?!

Håper virkelig at du klarer å holde motet oppe og at du er klar for nytt forsøk etterhvert. Tenker samme tanken som deg.....at muligens er Danmark neste steg, men håper jo å slippe det......

Hei bollibompa.

Det var trist at dette ikke gikk...og jeg skjønner virkelig at du er oppgitt.

Jeg har selv bare 2 uttak bak meg,og kun en innsetting...Men nedturer er tunge,og du har mange nok av dem...

Jeg vet ikke hva jeg skulle komme med av gode råd,men vil bare tipse litt om en klinikk som har gitt meg en god magefølelse.Har lest veldig mye om klinikk hausken,på forskjellige forum og i forskjellige sammenhenger.Jeg har forstått at alle som enten bare har tatt kontakt med ham for en vurdering,eller vært ved klinikken til behandling har fått god og INDIVIDUELL behandling...Altså behandling ut i fra sin akkurate diagnose og situasjon...Jeg har selv 2 egg på frys,og enda 2 offentlige forsøk igjen..Men må innrømme at Klinikk Hausken har staket seg ut som et veldig godt alternativ...

Sender deg mange gode tanker og ønsker,og håper at dagene fremover ikke blir alt for tunge...selv om jeg vet det er lett å si det...

God klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...