Tre små & mammaen Skrevet 25. juli 2007 #1 Del Skrevet 25. juli 2007 Hvordan går det med deg og den lille i magen? Har dere fått mer svar på det du lurte på i ett innlegg her om dagen?? *tenker på dere* Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 27. juli 2007 #2 Del Skrevet 27. juli 2007 Jo takk, det går bedre meg meg nå som jeg har fått ut litt snørr og tårer. Og må bare tenke på att alt går bra :-) Skal på ny UL 27. august, så da håper jeg / regner med att alle cystene er borte. Skal gi en oppdatering etter UL. Har lest en del om det på nettet, og som det står, så er cyster som regel ufarlig. Takk for tankene og klemmen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2007 Det var godt å høre at det går bedre med deg nå Venninnen min ventet gutt og fikk og beskjed om cyster på nyrene. Fikk UL en mnd etterpå og da var alt i skjønneste orden. Er visst ikke uvanlig heller . Lykke til med UL`en !! :-) Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå