Gå til innhold

April: Hvordan har de gravide det?

**synne**

Anbefalte innlegg

Det er vel fremdeles noen gravide igjen i klubben, og kanskje noen nye har truffet blink? Nå må vi få høre litt hvordan det går med dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det vil vi gjerne høre:) Kristin* så jeg skrev et innlegg på skarvle og hun var i uke 30 tror jeg.

Så har vi jo frida og pia og hvem var det nå igjen? Går litt i surr over hvem som har fått her nå i det siste:)

Så har det jo vært en og annen anonym her ...

Summer 85 og smasken er vel i uke 38? Men hun er jo ikke her inne, men har jo en aprilgutt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her går det fint - var på UL for noen uker siden og da stod alt bra til.

Eg må tilbake i uke 28 for å se om denne babyen vokser som den skal - denne er kanskje også liten slik som LillePia var. Men det blir skjeket da 28 september. ;)

Å se kjønn var jo ikke mulig nå på UL, så da får me se det når me kommer tilbake til ny UL. Har kjøpt vogn og bilsete. tidligt ute, men det var på tilbud og da kunne eg jo ikke vente til oktober-november som planen var. hehe.

Eg har hatt en liten tro på at det er gutt i magen, fordi denne krabaten har det vore mye mer liv i enn jentene. Gutten min var en bendelormi magen, mens jentene var kjempe rolige. Men nå den siste uken har det vore kjempe roligt i magen igjen.... så eg vet ikke ka eg skal tro mer. Hmmm får vel bare vente å se til neste ul...hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 19 uker nå foresten - og termin ble satt til 22 desember ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har termin 27. september, og formen er bra. Bekkenet er noe kranglete, men etter en time til Naprapat, så er det ikke så ille :-)

Men kjenner det skal bli godt å gå ut i permisjon :-)

Vi vet att det blir gutt, så Marius skal få en lillebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja, nå har jeg helt mista kontrollen på hvem som er gravide her:)

Er vel flere av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...