Gå til innhold

April: Hva gjør vi på i ferien/sommer?

**synne**

Anbefalte innlegg

Det har vært så stille her i det siste. Forståelig nok, og slik var det jo i fjor også... Men i et lite forsøk på å få litt aktivitet igjen så kan vi kanskje fortelle litt om hva vi gjør om dagen?

Selv kom vi tilbake fra ferie på søndag, og det har gått i ett siden det. Rett før ferien fikk jeg skikkelig sydilla, så i kveld skal jeg og en venninde starte syklubb. Vi har blitt kjent i barselgruppen vi går i med Sindre -og hennes jente. Hun har og ei jente på alder med snuppa, så det passer jo veldig fint! ;) Gleder meg skikkelig til å gå gjennom mønstre i kveld! Så mye fint jeg vil lage!!

I går satt jeg og gubben og laga takkekort for alle fødselsgavene vi har fått, og vi venter på dåpstakkekortene nå, så vi kan få alle unna på en gang.

Nå har vi besøk igjen, og har besøk de neste to ukene. Og så skal vi kanskje på ferie igjen, til sverige denne gangen..

Holder fremdeles på med "slanking", og går turer. I går var vi ute og gikk i 2.5 timer! -på tur... Bra sliten i beina etterpå... Men det har jo gått galne veien i ferien da...For den regna jo bort, og jeg fikk bakedilla... -Dårlig kombnasjon... :s Jeg fant jo en kakebok fra 50-tallet hjemme! Fantastisk bok! Og har nå vært til innkjøp av kake/kjeksmaskin. 350 kr... Og så var jeg på lidl i går, og der hadde de en manuellutgave av den jeg kjøpte...-til 30(!!!) kroner!!! GRRR!!

Ja, det var litt av det jeg/vi har drevet med... :) Og nå vil jeg høre om dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferie - vel han mann min har ikke tatt ut ferie i år. Han jobber heller ekstra, er ikke hjemme før etter 18 hver dag dei siste ukene. Så skal det skje noe her så må eg finne på noe.

Me har vore på sykkelturer, vore på skolen noen kilometer borti her og lekte en hel dag. På tur i skogen, plukker bær og koser oss - selv om me får hantikk hver eneste gang me har vore i skogen. Dritt dyr!! ;)

Så har me hatt mange koslige grilldager - ungane må syns det er supert med grilling. Dei hjelper til og koser seg kjempe masse.

Elles skal me lite i sommer - men eg har sagt at eg skal en tur til Bergen på akvariet ei helg eller to før skolestart. Så får me se ka det blir til... hehe. Om mannen blir med...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi ferie og farter rundt litt over allt. Har värt i Danmark i ett par dager. Brå bestemte oss og fikk hotell i Aalborg i 1 natt så vi tok båten over og fikk en handletur der da.

Ellers har vi värt 1 uke i Norge å hilst på familien, tittet på det nye huset våres, sett etter ny bil og nye hvitevarer. Nå er vi hjemme i ett par dager for å vaske klär så tar vi en tur til Skalra sommarland over helgen får å bade og kose oss litt.

Eller kommer vi bare til å väre hjemme å slappe av i de nermeste ukene fremover.

Ha en fortsatt fin sommer alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...