Winterlady Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Skal studere her et år, og har min lille datter på snart ett år med meg . Det hadde vært hyggelig å treffe noen andre Lillehammer- mammaer. Er det noe treff snart?
dumme mamma Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Hei! Vet ikke om noe treff da men... Dere kan jo bli med på babysvømming på Skogli til høsten om dere har lyst. Der er vi fler med babyer på samme alder og det er lett å komme i kontakt med folk. Jeg er en mamma som bor på lillehammer også. Jeg har også en liten datter som blir 1 år om en uke.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Vi har hatt faste kafetreff hver tirsdag. Der er det babyer fra 2-3 mnd opptil over året. Men en del av mammaene er vel begynt i arbeid igjen, og så har det vært sommerferie. Men det starter sikkert opp igjen.. det er bare å spørre eller sette opp et treff igjen, så starter det nok opp igjen
Stjerne37 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Vi må jo fortsette å ha kafe treff på tirsdager,har vært veldig koselig.Linus og jeg stiller opp et år til vi .
Saya Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Har og nettopp flyttet til Lillehammer, er gjerne med hvis det blir noen treff...
Winterlady Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 Heisann! Så koselig at det var så mange svar . Jeg har undervisning skolen ca 3 dager i uken, så mandager eller onsdager er nok den dagen det kan passe best for oss, men enkelte unntak. Hvordan er det for dere andre? Jeg setter opp et treff jeg, så kan vi heller bytte dag eller klokkeslett om det ikke passer for noen . Kan dere ikke skrive litt om dere selv og hvor gamle barna deres er? Er selv 30, årsstudent med BA fra før, og har en nydelig datter på ett år . Bor på Smestad. Og til deg som snakket om babysvømming; hvor arrangeres det og hvor mye koster det..?
Saya Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Hei! Er student, men har permisjon i et år nå. Jeg er 25 år og har en sønn på snart fem månder. Bra at du satt opp et treff. jeg er med!
dumme mamma Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Det er babysvømming hver mandag på Jorekstad Fritidsbad på Fåberg og på Skogli i Søre Ål. Prisen er ca. 2300 for ett halvt år mener jeg å huske. På jorekstad er det rundt kl. 11 - 12 tror jeg, på Skogli starter nnybegynner kurset 1430 og kurset for viderekomne kl. 15. 30 min. hver gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå