Gå til innhold

your babychoice- gratis på norsk

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også VELDIG itressert i å prøve dette!!!!:)

Ja,hvor får man kjøpt slike stics til å sjekke ph-verdien???

Hva slags flere sure ting skal man spise for å få jente?

Det står biff,pasta og ris også.Men det er jo ikke surt da...??...

Leve på suragurker;)

Fortsetter under...

Hei, hei!

Ph strips kan man f.eks kjøpe på linken nedenfor. Ellers er det bare å søke på ph strips på f.eks google, så dukker det sikkert opp flere nettbutikker som selger dette.

http://www.ph-ion.com/index.asp?PageAction=VIEWCATS&Category=205

Flere eksempler på mat med lav ph bortsett fra pasta og ris, er f.eks poteter,kylling,kalkun, lammekjøtt, hvitost,sjokolade,iskrem,blåbær.

Mer om dette finner dere på http://home.bluegrass.net/~jclark/alkaline_foods.htm

Man skulle kanskje tro at appelisin og andre sitrusfrukter var lurt å spise for å få en lav ph verdi. Men selv om appelsinen er sur, har den faktisk en basisk effekt på kroppen:-) Det kan derfor være lurt å sjekke ut linken ovenfor:-)

VIL BARE SI AT JEG HAR PRØVD DETTE OPPLEGGET - FULGT DET SLAVISK!! OG JEG ØNSKET EN JENTE DENNE GANGEN, SIDEN JEG HAR 3 GUTTER FRA FØR!

OG DET SOM LIGGER I MAGEN MIN.....;

Er gutt nr 4!!!!!!!!!!!!

Så dette tror jeg faktisk ikker er annet enn at tilfeldigheter og naturen som avgjør, ikke bestemte dager ifht hverken månen, stjernene eller eggløsning. Og den såkalte prosentraten av suksee kan de faktisk ikke dokumentere "for real", CNN gjorde en stor undersøkelse av alle disse såkalte velg kjønn oppleggene, og absolutt INGENTING kunne dokumenteres. (hva de skriver på sin egen nettside har altså ikke hold i virkeligheten).

Nei, skal du virkelig bestemme kjønnet på ditt barn, må du enten bruke microsort i USA eller PGD i Russland.

Enkelt og greit..

Hei!

Hadde du sex bare på jentedagene også da, dei dagene som var anbefalt?

Og hadde du prøvd lenge før du ble gravid?

Gikk du på dietten lenge før du ble gravid?

Vet du når EL var i forhold med sexen, var det flere dager før eller nært EL dagen?

Ble litt nyssjerrig jeg nå, er jo litt av et opplegg å følge!

Må jo leve litt spesiellt noen uker/mnd og det er ikke alltid like lett med både mann og barn som jo må spise mye av det samme, ellers må en jo ha flere retter?

Selv har jeg prøvd å skyllt skjeden med eddikvann før sex, og hatt sex før EL!

Har blitt gravid , men mistet 2 ganger siden i vinter!

Tar jo litt ekstra tid å bli gravid når man har sex flere dager før EL, men da jeg ble gravid var det sex 3 døgn før den ene ganger og 1 1/2 døgn før den andre gangen!

Men aborterte i uke 5 og 8 så jeg vet ikke hvilke kjønn det var!

Hei igjen!

Ja, vi fulgte som sagt oppskriften slavisk, også ifht sex på jentedagene.

Før vi unnfanget gutt nr 3, fulgte vi diverse kjerringråd generelt, dvs Dr Shettles metode, og hadde sex 4 dager før EL (tempet + EL testet - så det vet vi er riktig), samt forsuring av pH i skjeden etc. Nesten utrolig at en ble gravid engang, men det ble vi og gutt nr 3 var et faktum. Denne gangen brukte vi baby choice - og nok engan fulgte vi rådene slavisk og venter altså gutt nr 4.

Tror at det utelukkende er tilfeldigheter som spiller inn, desverre.. Men derfor vil også enkelte oppleve at disse rådene "funker", fordi tilfeldighetene gjør at de får det kjønnet de prøver på, om du skjønner..

Vi er selvsagt kjempestolte over våre 3 gutter, og den kommende gutt nr 4 - herregud så skjønne de er. Og nok er nok - vi skal ikke ha flere barn. Det tok forøvrig lenger tid også å bli gravid, når en skulle styre så fælt med alle disse reglene.

Mitt råd; kos dere og dropp dette tullet, ta imot det livet og naturens gang gir dere! Og om behovet/ønsker for et bestemt kjønn er såååå stort; dra til utlandet for medisinsk behandling, det er det eneste sikre. La dere ikke lure av disse nettsidene og den såkalte "95% lykkes, tusenvis fornøyde kunder etc". DE VIL BARE TJENE PENGER på noe det IKKE er vitenskapelig hold i!

Lykke til!

Klem fra mamma'n til snart 4 sjarmørgutter!

Annonse

Hallo mamma til snart fire gutter.

Det kan godt hende du har rett i det du sier,men vil bare påpeke at Birth planning center sier de har en suksessrate på 94,7%. Da er det jo nødvendigvis noen som det ikke lykkes for, nemlig de resterende 5,3%. Det kan jo hende at du er i den kategorien?....I tillegg ser jeg at du nevner at du brukte baby choice. Baby choice og baby-gender-selection er to forskjellige program, og er derfor ikke sammenlignbare. Så jeg synes nå allikevel det er spennende å følge denne tråden videre.

• 1 måned senere...

Ikke får å være noe gledesdreper, men jeg prøvde Martine Lafleurs "oppskrift" på å få ei jente til punkt og prikke. D tok ganske langt tid å bli gravid, når alt dette skulle gjennomføres.

Jeg var helt sikker på at jeg hadde jente i magen da jeg kom til ul, men d var gutt!

• 1 måned senere...

Hvordan går det? Noen som er gravide ennå?

Jeg ønsker meg 3 barn blir selvsagt glad uansett kjønn, men det hadde vært gøy å ha både gutt(er) og jent(er). Jeg er intressert i metoden du skisserer, men har litt vanskelig får å tro på månens innvirkning på hvilket kjønn man får.

• 4 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Annonse

• 4 uker senere...

Jeg skal følge dette programmet, og er kjempespent. Har tatt de tablettene i 4 uker, og begynner å prøve nå, venter bare på mensen, så begynner 1.pp på "the crucial dates". Ønsker meg så innmarig ei jente etter 2 gutter. I tillegg så har sambo 3 gutter fra før. (5 tilsammen). Har så lyst til å gi han datteren han allltid har ønsket seg. Håper det funker :)

Ingen andre som følger denne "oppskriften"?

Hadde vært interessant å dele erfaringer. Jeg lover hvertfall å skrive resultatet her :)

• 4 uker senere...

Hei, følger 'oppskriften'. Har bestilt tablettene for 10 dager siden og venter spent til de kommer i posten... Skal begynne å ta dem med en gang de kommer. Synes det ble dyrt og at det tar lang tid. Kjøpte du dem på nettet eller fant du et sted i Norge? Spiste du 'riktig mat' ved siden av? Fikk du riktig PH etter 4 uker? Har en følelse at det kommer til å ta litt tid for meg. Hadde 6.7 sist jeg sjekket.

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...