Gå til innhold

Baby party :)

smil =)

Anbefalte innlegg

Jeg har vel verdens beste venner! De overasket med baby party i dag :)

Pyntet stuen med rosa lys og bamser jeg fikk i gave. Og laget kake namnam Jentene hadde stor kost seg med å kjøppe masse søte baby tøy.

Var veldig koselig å få litt ekstra oppmerksomhet og omsorg av gode venner siden jeg ikke får noe av BF.

Vi hadde til og med morsom konkuranse. Hehe hun ene hadde kjøpt 4 stk barnemat på glass og puttet i dype skåler. Vi fikk smake på maten og måtte skrive ned hva vi trodde hovedingrediensen var. Vi bommet veldig på flere av smakene! Og vinneren fikk en liten presang.

Konklusjon: Gode venner er topp å ha! Barnemat smaker vondt hehe tror jeg må lage egen most mat til prinsessa.

Anbefales til alle vordene mødre her inne å hinte frem at et baby party hadde vært koselig :) Får vente tiden til å gå litt fortere.

Fortsetter under...

hehe, så kooos! fikk vite i dag at to venninner av meg har snakket om å gjøre noe liknende, men de hadde funnet ut at de måtte fortelle det til meg, fordi jeg hater overraskelser... hehe, ble glad da, fikk bevis for at de kjenner meg skikkelig ved at de fortalte det :-P er litt sært kanskje, men liiker ikke overraskelser.. kanskje litt kontrollfreak?

uansett, kjempekoselig ide, håper det blir noe av her i gården også ja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...