Gå til innhold

Hvordan går det, Brummelise?

diabetikermor

Anbefalte innlegg

Har du fått barnet ditt nå? Regner med det, siden jeg ikke har sett noe til deg her inne i det siste... og så nevnte du noe om å bli satt i gang denne uka. Lykke til, uansett!

Jeg skal på kontroll igjen i morgen (er det virkelig en uke siden sist?..Synes jeg går i dørene på sykehuset hele tiden...). De var kjempefornøyde med babyen sist, bare 1 % overvekst og ca 3150 g på UL. Men nå begynner jeg å bli litt utålmodig, selv om jeg prøver å nyte freden og roen før det hele setter i gang. Har min første termindato i dag (ble flytta 15 dager på UL). Har begynt å grue meg en del til selve fødselen, men vet at det må til... Det er spennende å gå og vente på tegn på at noe er på gang, for jeg må skynde meg av gårde så snart jeg er sikker.

God sommer videre!

Fortsetter under...

Heisann joda er her fortsatt.. med masse sommerfugler i magen.

Jeg legges inn på sykehuset for igangsettelse i morgen. Så sant ikke legene finner på enda en grunn for å vente enda lengre..

Har vært litt fram og tilbake, men de syns ikke tilveksten har vært grunn nok til å sette meg igang tidligere. (den er mellom 20-35% et sted)

Du får ha lykke til du også. Jeg får ihvertfall en stor baby snart. Forhåpentligvis før helga.. :-)

Tusen takk, mrsatilla!

Jeg prøver å være innstilt på at det kan gå to uker til, men jeg håper jo ikke det, da. Tidligere i kveld har det vært ordentlig ruskevær med lyn og torden her, så da var jeg glad for at det ikke skjedde noe. Må i båt for å komme til sykehuset...

Hvordan går det med deg, da?

nei du har det ikke enkelt skjønner jeg for å komme deg til sykehus... :-)

M meg går det greit. Vært sykemeldt i 50 % til i dag og går ut på ferie på mandag og regner med at jeg ikke vil slite m følinger når jeg kommer tilbake når jeg er 24 uker på vei. Hadde endel heftige følinger på slutten av arbeidsdagen, så vi fant ut at det kunne være lurt å bare jobbe halv dag. Fungert helt strålende det! Så får vi se om teorien min er rett når det gjelder at det blir mindre følinger når jeg er i uke 24. Var slik sist iallefall :-)

Litt misunnelig på at dere er snart ferdig, men skal nok klare å kose meg de siste 20 ukene og, hvis jeg får gå så lenge. satser på d :-)

Det er nok lurt å bli sykemeldt, ja. Med mitt første barn ble jeg "tvangssykemeldt" 30 % av rektor på skolen der jeg jobba, for han var redd for å miste meg helt når jeg hadde 10. klassinger å ta hånd om.

Med nr 2 hadde jeg bare 80 % jobb i utgangspunktet, og det fungerte greit.

I dette svangerskapet har jeg jobba 100 % hele tiden, også med ansvar for 10. trinn med eksamen og hele pakka. Det var slitsomt på slutten, men det gikk egentlig helt fint. Hadde en del følinger utover dagen, da. Men nå har jeg jo hatt lang ferie allerede, så jeg er bra uthvilt.

Lykke til og god sommer videre!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...