Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må gjerne se på meg.

Jeg er født 25.07.77

Jeg ønsker meg veldig flere barn. Har to fra før.

Kan du se evt. når det måtte bli

Ønsker meg en gutt og ei jente til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Klart eg vil sjå på deg!! Ja fire stykker tilsaman blir det på deg,kan sjå ut som at det blir tre guter,og ei jente på deg,men der kan eg ta feil.

Eg får opp vinter,har dere tenkt å prøve om ikkje så lenge,rundt juletider?Får opp graviditet i 2008 på deg.(eller årsskiftet)

Så kan det sjå ut som at det blir ein til i 2010,at du blir gravid då.Er det anna du lurer på,så berre spør.Klem

Skrevet

det var rart. Fikk veldig bølger da jeg leste det du skrev. Jeg pleier å få det når det stemmer:-)

Jeg har en gutt og ei jente. Så da kan det hende det blir to gutter til.

Det gjør ingenting. Jeg ønsker meg fire barn, så jeg håper du har rett at jeg får det.

Jeg har tenkt tanken å prøve rundt juletider. Må bare få med min samboer. Han er ikke helt klar enda. Men håper det endrer seg. Det blir ihvertfall ikke før jule tider.

Klarer du å se om vi vil klare oss økonomisk med så mange barn?

Skrevet

Ja til jul så er han klar og,dere kjem til å prøve då,dere prater eindel om det på forhånd ser eg,og diskuterer det du nevner her,ang økonomien.Så ser eg at dere finner løysinger på at det skal gå greitt og,med den biten.Eg klarer ikkje akkurat å sjå kva,men dere ser det vil gå fint.Ja uten tvil så vil dere klare dere fint økonomisk. Har du nett,eller har du tenkt å gå på skule/kurs eller ett eller anna?Endringer i jobb? Økonomien fekk eg opp som fin på dere iallefall.

Men du,korleis ser øk vår ut framover?Vært litt stramt ved at me har bygt på huset,og skulle kjøpe inn til romma til to av jentene i sommer.

Og du,den jobben,ser du baren,eller ungdom,eller voksne rundt meg?Vist det er praksis,er det barn,jobben så er det voksne.Men uansett så må eg ha praksis med barn,eller ungdom

Skrevet

på økonomi trakk jeg et kort. Og fikk forandring.

Jeg ser for meg at du skriver kontrakt på jobben, men jeg klarer ikke helt å se for meg at du begynner å jobbe med engang. Det ser nesten ut som du gjør ferdig praksis først.

økonomi: jeg prøver å se for meg en vektskål. På den ene en pengesekk til utgifter og den andre med det som er igjen. Og den sekken med utgifter er tung. Det som er igjen på den andre skåla er lett, men det er ihvertfall litt igjen. Nok til at dere skulle klare dere. Men

Det første ordet som dukket opp i hodet mitt var bil. Vet ikke om det kan stemme. Jeg ville tolket det som dere kanskje skulle hatt ny bil, eller at noe kan skje med bilen som må reparers. Men hvis det er en reperesjon så tror jeg det er overkommelig. Bare en liten ting. Men her er jeg litt usikker.

I februar klarer jeg å se at du jobber med voksne. (her kan jeg være påvirket av en annen spå) Og da ser jeg deg, med en fjær som ramler ut av håret. Vet ikke hva det skal bety.

Men i februar syns jeg det ser mye lysere ut. Litt mørkt/grått i månedene praksis til januar. Fra januar til februar blir det mye lysere.

Jeg tror du og familien kommer til å ha det greit. Det med mørket kan være det økonomiske. At det vil bedre seg på nyåret.

Jeg ser for meg en blå bil. Vet ikke helt hvorfor.

Skrevet

Jeg er student, ja.

Det med fjæra kan være at du får veiledning. (åndelig veiledning eller hva en skal kalle det. Veiledning fra hjelpere)

Eller så var det bare en beskjed til meg fra min hjelper.

Jeg er så ny på dette med å se for andre, jeg får opp bilder, men ikke alltid lett å vite hva som er hva, hvordan jeg skal tolke bildene.

Derfor prøver jeg å skrive det jeg ser.

Skrevet

jeg er vikar ved siden av. Tar noen vakter mellom studiene. Jeg har nettopp søkt på en til vikar jobb, slik at jeg skal få mer jobb. Får jeg ikke den er det andre jeg kan søke på. Derfor er det god sjanse for at økonomien vil bli bedre utover høsten.

Skrevet

Hallo

Ja det er stor sjangs for at eg gjer ferdig praksis først.Og når det gjelder bil,så er bilen vår blå,og har vært eindel klur med tidligere.Og eg regner med at i den jobben eg skal ha,så blir det mykje bilkøyring,så me har tenkt å bytte den ut når eg starter i jobb.Så bil er eindel i tankene våre.Eit vendepunkt i januar/des fekk Rama nett opp på meg og.Så her var det mykje som nok stemmer av det du skreiv,du er dyktig!!God klem og tusen takk.Og eg fekk vedlig godt inn som sagt på økonomien deres framover,så for den del så går det fint med fleire på dere.Eg føler det er det mannen din på ein måte tenker mest på,og når det ordner seg,så er han nok med på det.Klem

Skrevet

Hei

Det stemmer at det er økonomien min samboer tenker på.

Takk for at du så på meg også. Du er også veldig dyktig.

Jeg må øve meg for å skjønne hva det er jeg ser. Eks. da jeg så en blå bil, så er jeg noe usikker hva det betyr. Men må kanskje bare stole på magefølelsen hva den sier. Da fikk jeg følelsen av det var å bytte bil. Men jeg vet jo ikke når.

Skrevet

Hallo igjen.

Ja og det er ikkje alltid like lett å stole på at det er det rette ein får opp,så det kan ofte eg kjenne på og.Ja me er rundt å kikker på biler,vil ha ein firehjulstrekker,og nyere bil,for eg regner med det blir eindel køyring i jobben.

Så har eg og mannen snakka om idag at me får berre prøve å få råd til den turen til syden i løpet av hausten,for det har me igjen for begge to,eller alle saman.Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...