Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekt å sjå fleire som spår her ine no.Og då er det fristende å sjølv spørre litt.Spurte Aurora i går,så du ser om du får tid å svare meg.Eg lurer på om du ser meg i obb i tillegg til skule og praksis no i haust.Har vore på jobb intervju,og får svar i august. Så trur eg det ikkje blir fleire små på oss,ser du fleire?Me har ikkje klart å bestemme oss enda.Tar nok endelig avgjørelse etter eg er ferdig på skulen til våren. Har vore masse jobb på heimefronten,med påbygg av hus.Om du ønsker,kan eg sjå på deg Ja eg er født 04.05.68,og mannen 13.05.65.Klem til deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tillitten.

Skal prøve.

(Det første jeg så var en båt.) Og at du er på ferie på ei strand, fint vær.

(kan ha blitt påvirket av aurora og hennes spå)

Jeg ser på et intervju med deg og arbeidsgiver, at du hun som snakker med deg sier vi er veldig i tvil. Det blir en lang tenkepause (ihvertfall en stund.) Men hun gir deg papirene, og du kan signere kontrakten.

Flere barn så ser jeg for meg tallet 3.(ikke tre til, men 3 tilsammen tror jeg nok det menes.)Jeg vet ikke hvor mange barn du har. Tror jeg leste det i et annet innlegg, men husker ikke hvor mange du hadde.

Men når det evt skal bli en til, er vanskelig å se. For mai om et år ser jeg for meg at du sier det ikke blir flere. At du er bestemt på det.

Hva den båten betyr vet jeg ikke, en innleding når jeg begynte å se. Ser ut som den er i nærheten av stranden jeg så.

Skrevet

Tallet tre barn på deg syns jeg var veldig tydelig.

Men jeg fikk en liten anelse om at det blir først om et par år til.

Det med jobben håper jeg du får. Mitt råd: tenkt positivt, visualiser at du får den. Tenkt allerede at du har den.

Jeg føler meg litt i tvil selv, men det var slik jeg så det.

De beste ønsker til deg:-)

Håper du sier hvordan det går i aug.

Det blir spennende..

Skrevet

Hallo

Og tusen takk.Og du den båten er nok den store ønskedrømmen til min kjære det.Han har så lyst på ein seglbåt,plass til heile gjengen,og gjerne reise på karibien eller ein anna plass i varmen.Og så håper me jo på ein tur berre eg og han,til syden ja i løpet av hausten/vinter eller våren.Ja ho var veldig i tvil,eller rettere sagt,kunne tenke seg både ho som enda ikkje har vore til intervju,som er ferdig utdanna,og meg,så det kom ikkje til å bli lett sa ho.Tillitsvalgt meinte det burde opprettes ein stilling til,og det såg ho endelig somm ei mulighet.Og no er det vel 4 veker sidan eg var på intervju.Eg har ein stor flokk,har tre med eksen min,der yngste er 11 av de,så 14,og 16,5 år.Så har eg to med mannen min,på 5 og snart 3 år.

Ja eg har veldig lst på ein til,men samtidig så kjenner eg på at no har eg lyst til å prioritere meg sjølv litt,trene,og få meir tid til hobbyer.Sjølv om eg stor koser meg med den flotte gjengen min.Det som er,er at det ikkje er noko prev. som fungerer,så mannen min skal sterilisere seg,og det er temmelig endelig..

Tusen takk skal du ha igjen for at du ville sjå,og du er flink synest eg.God klem til deg

Skrevet

Ja ting kan endre seg med tanke på ein til når ting roer seg,så det ville jo bli vår tredje,mannen og eg.Og eg tenker egentlig som at eg har fått jobben,så eg får krysse fingrene for at det stemmer.Så er eg vel litt spent på om det går greitt å kombinere nok ein gang med skule jobb og unger/heim.Klem

Skrevet

tallet tre kan bety at du får sistemann med din nåværende kjære.

Hvis dere skulle bestemme dere for det.

Jeg gleder meg til å høre hvordan det går med jobben, om du får den.

Du er flink som klarer alt det. Jeg tenkte at du fortjente virkelig den ferien, da jeg så strande:-)

Skrevet

Ja får me til ein slik tur,som me håper på,så hadde det vore alldeles deilig.Me har familie som vil passe ungene så det går fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...