stoltmamma Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Hei,noen som har erfaring med å farge håret ofte?Har tatt det 3-4 ganger i løpet av 2 mnd siden eg ble "misfornøyed" og fikk rare og stygge farger:-( Mener...kan det være så skadelig at jeg begynner å miste håret voldsomt?! Har også lyst for å ta noen striper men har ikke mer råd til å gå til frisør.Har noen prøvd å gjøre det selv hjemme med sånn pakke man får kjøpt i butikken? Kan man bruke heller noen lysere hårfarge og ikke "blekingsmiddel"?
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Jeg striper håret mitt regelmessig og har gjort det i årevis. Har ikke mistet noe mer hår av den grunn. Jeg passer på å alltid ta hårkurer da, for håret kan bli mer "sprøtt" og tørt. Jeg ville ikke stipt håret over en ny farge. Stripene kan lett glippe og man kan lett få misfarging. Gjør det iallefall hos frisøren. Jeg striper ganske blondt. Ved hjemmestriping oppnår jeg bare orangefarge. Jeg har langt hår og da blir også stripene ujevne. Har du kort hår kan du kanskje få dem jevne. Legger til at jeg er veldig, veldig nøye på det da.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Har du stripet håret 3-4 ganger eller farget hele håret? Striping er selvfølgelig mest skadelig! Du bør kure håret mye, kjøp deg en ordentlig gjenoppbyggende hårkur hos frisøren.. Om du har stripet håret så mye i det siste, bør du vente litt og gi håret en liten pause, men med mye pleie! Om du skal stripe det hjemme, må du bruke bleking, vanlig farge lysner ikke. Men anbefaler deg å vente litt med mer striping og heller kure det en periode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå