Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 noen med erfaringer? er det full liggestilling? kan fotbrettet tas ut i rett vinkel? hvor mye koster den? kan den bestilles på nettet? takker for alle svar.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 fotbrettet kan IKKE tas ut i rett vinkel. det er full liggestilling, men det er ikke full sittestilling faktisk! barnet sitter litt bakoverbøyd. irriterer meg innimellom. bestilte min på nettet, betalte 3500 kr. inkl regntrekk. var heldig og slapp å betale toll. bestilte fra john i nederland., sikker på at du finner adressen hans hvis du søker på onkel john!
propella Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Hei. Jeg kjøpte min i Sverige, på Happyland. Der koster den 4000 uten bag og 5000 med bag. Jeg kjøpte uten og det ble da 3450NOK Har ikke lagt merke til at liggestillingen er litt bakoverbøyd på min vogn. Har den i aqua farge, fresh og fin vogn som frøkna sitter supert i. Lykke til med handelen!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Vi er superfornøyde med vognen. Den er utroliig god å trille og barnet sitter godt i den. Det er full liggestilling og ikke bakoverbøyd. Vi har den i rød og den er utrolig stilig. se på www.easywalker.no Hilsen easywalker eier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå