Gå til innhold

Noen fra NARVIK med termin des/jan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde vært artig å vite om det er noen andre fra Narvik her inne som har termin i des/jan...

Foreløpig kjenner jeg ingen, så hadde vært fint med kontakt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! æ har termin 15 desember=) tenkte å hive mæ e på BIM treff etter 17 august når vi kommer hjem fra syden.

Skrevet

Hallo, ja. Joda har termin 16 januar, å etter "ryktene" på byen e d vist mange som har i januar. Å me mange mene æ i allefall 5 som æ vet om, hihihihi.

Skrevet

Vet om to iallefall, ei i des og ei i januar. Men de e ikke me på treffan. Men æ skal se om æ ikke klare å få rekrutert dem før æ førlate.

Kjempe flott å se nye her inne :) Greit å vite at d tar sæ opp igjen nu før vi høygravide og fødeklare snart førlate. Å når æ tenke mæ om så e d ei på treffet som har i des/jan mene æ.

Skrevet

Heihei:)

Har termin 1.desember, kunne og tenkt mæ å treffe andre gravide:)

Ferie nu,men kunne tenkt mæ å kommet på treff i august engang

Skrevet

Hei til dokker med termin utover høsten og vinteren... :-)

Hiv dokker med på BiM-træffan vi arrangere på onsdagan... Æ anbefale absolutt alle å komme... Dessverre e mi tid på BiM-træff over nu i første omgang, men æ regne me at æ dukke opp igjen en dag når æ e klar for å få nr 2... Æ begynte å gå på treff da æ va like rundt 3 mnd på vei, å har vel vært borte fra træffan én gang... Har vært utruli koseli å bli kjent me andre gravide, å få lufta hodan for ting man lure på osv... E bare å hoppe i det... Æ kjente ingen fra før av da æ begynte på træff, men det gikk kjempefort å bli kjent me de andre, så nu sitt æ her me masse positive erfaringe å opplevelsa, å en hel haug me nye venninne.. :-) Håpe dokker velge å gå på treff.. Og lykke til med svangerskapan dokkers... :-)

Skrevet

hay....æ går på treffan og vente mitt 3dje barn i januar..har termin 8.januar

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Ja æ har termin 23 januar (min nr 2), men har ikke hvert med på nå treff t nu.

Har å hørt at d e flere som har termin i løpe av den tia der.

Å ja, d hadde hvert hyggelig å få kontakt med andre som skal ha omtrent samtidig.

Skrevet

Hei!

Æ har termin 27.desember, har ingen fra før, å har heller ikke vært på treff! Har planlagt å komme, men de e litt travelt førr vi hold på å pusse opp hus, men æ ska ta mæ tid etterhvert!

• 3 uker senere...
Skrevet

Heihei! Æ har termin 31Desember, og vente mitt første barn!

Og ifølge ryktan, e det hvis ganske mange som har termin i des/jan....

Skrevet

Må dåkker begynne å komme på treff sånn at det ikke dabbe helt av, nu er vi noen stykker som forsvinner de neste ukene, så noen må jo holde liv i treffan;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...