Gå til innhold

Hjelp jeg sprekker!!

Impulsiw

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He,he...... høres kjent ut! Jeg er 36 uker i morgen, og husker jeg følte det samme i mai/juni! Da vokste jeg plutselig ganske mye og magen ble både stor og nedsunket, noe "alle" kommenterte...

Men nå har jeg ikke lagt på meg noe særlig de siste ukene, magemålet vokser, men det føles ikke sånn og vekten står stille.

Tror det er ganske normalt å vokse litt i rykk og napp!

Jeg føler meg jo ganske tung og fødeklar nå da, med mye kynnere, - men har ikke sprukket ennå! ;-)

he he slik er det ja, har hatt slike perioder med intens vekst og så har det roet seg litt osv. Nå er jeg i uke 40, og magen er rimelig i veien ja..... Spiser en liten porsjon salat til middag og jeg føler at jeg har spist en ponni!!!!

Men nå ser jeg lys i tunellen, torsdag skal jeg inn til ks!

Det var da tidlig å føle seg sprekkferdig. Håper det "går over" så du slipper å føle deg sånn i 15 uker til!

Magen min har vokst i rykk og napp. Er nå i 26 og har det helt topp :-)

Vekten min gikk ned 4 kg før den gikk opppover igjen. Er nå på + 4 kg. Men mage har jeg hatt "hele tiden".

Jeg var hos fotografen og tok magebilder da jeg var 23+2. Hentet bildene da jeg var 24+2 og fotografen kommenterte at jeg var blitt mye større...

Men sprekkferdig føler jeg meg ikke, annet enn at jeg gleder meg til å hilse på turneren der inne.

Lykke til med appåklatten :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...