Gå til innhold

HJELP!!!


Emo girl

Anbefalte innlegg

jeg er nå veldig bekymra etter første svangerskapskontroll jeg var på i går. endte opp med UL på Ullevål og blodprøve. de sa jeg hadde en syste på høyre eggstokk som er ganske vanlig har jeg hørt. fosteret var mindre enn det det skal være dersom jeg er 10 uker på vei, så jeg er trolig ikke kommet lenger enn til 7ende uke.

jeg fikk ny time til ultralyd om to uker og var egentlig ikke så veldig bekymra.

men så ringte de meg fra sykeehuset i dag og sa at blodprøven viser for høye HB- verdier, noe jeg ikke aner hva betyr. jeg må inn for nye prøver på Mandag, og jeg må komme fastende på ny ultralyd Tirsdag. hvorfor faste før ultralyd? hva skjer? er det noen som har noe peil på dette? er ganske fortvila nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, forstår du er fortvilet nå.

 

Har dessverre ikke noen svar å gi, men synes at du kanskje skal ringe til legen din og be han/hun forklare litt nærmere hva som skjer, eler evt ringe sykhuset. Må jo være frustrerende å sitte og ikke forstå alt dette som skjer.

 

Når det er sagt så kan jeg nevne at ei venninne av meg også hadde syster som ble oppdaget på første kontroll. Alt gikk veldig bra med både henne og barnet, så dette treger ikke være noe farlig.

 

Snakk med noen som har peiling på dette er mitt tips.

 

Lykke til

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Cyster er helt normalt å ha, og de vil nok bare sjekke nærmere hva slags cyste det er, og om den kan bli et problem eller ikke. Men som oftes forsvinner de av seg selv og man trenger som regel ikke å bekymre seg for det. De vil nok bare sjekke!

 

At du har høye HB verdier vil si at du har høyt jerninnhold i blodet.

 

Hvorfor du må faste før UL vet jeg altså ikke..Men sikkert en god grunn for det også. Ingen grunn til bekymring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...