Gå til innhold

ultralyd


nettansin

Anbefalte innlegg

jeg er nå 7 fullgåtte uker å for en uke siden var jeg hos legen å tok ultralyd fordi jeg hadde langvarig blødning..

 

der så vi hjerte slo så det var jo helt fantastisk..

 

i dag så dro jeg dit i gjen å da fant han ikke liv der,men derimot var testen positiv..

jeg har jo ikke hatt noe vondt og jeg føler virkelig at det lever noe inni meg..

 

noen som har noen mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med at han ikke fant noe liv der?

Uff det må jo være skikkelig frustrerende..

Hvor lenge hadde du blødningen din da før du dro på ultralyd.?

Er i samme situasjon som deg, bare at jeg ikke har vært på ultralyd å er litt forfjamset nå her jeg sitter å blør men uten smerter.

 

Uansett så ønsker jeg deg lykke til videre å gratulerer så mye...

 

Tvi-tvi..

 

=)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff så trist!!

 

Du vil ha positiv test i noen uker fremover etter en abort. Hcg'et er fortsatt i kroppen og forsvinner gradvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,d e bra d e nån som e i samme situasjon da!

æ blør veldi my,e 4+5 idag!

va te legen på mandag,va da enno gravid men ska tebake i mårra å mål hcg igjen!

bi da sendt på innvendi ul for å sjå om alt går bra,har itj nå vondt æ helj...så d her ty æ e litt rart!

men mitt spørsmål e da damer,lukte d nå av blodet dokkers?

litt rart men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blør jo ikke lengre..jeg blødde vanlig blod i 5 dager,akkurat som en vanlig mens.. etter det så var jeg hos legen å vi så hjertet slå på ultralyd...

 

skulle bare på en rutine sjekk i dag å der så han ingen hjerteslag..han sa at det var ikke helt uvanlig at man ikke så klart så tidlig..

 

lukta ikke noe av blodet syns jeg.:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e 6 uker og 3 daga på vei, i noken daga før helgo, så følte eg meg ikkje gravid, så eg tok ein test til, og den va jo då fortsatt positiv, men hcg'e e jo i kroppen ein stund etter spontan abort. Leste på internett at i 25% av tilfellene ved spontanabort, så "dør" bare embryoe og graviditetsfølelsen/symptomene forsvinner gradvis... Dette seie eg ikkje for og skremma, for e jo redd for at eg har hatt spontan abort sjøl... Men ringte sjukehuset og ho sa at det va ingen grunn til bekymring foreløbig. Men no føle eg meg gravid igjenn... Og eg har ikkje hatt smerter eller blødninger... Men ved spontanabort, e ikkje da gammalt blod som komme ut då? Da e ikkje så enkelt å se hjerteslag så tidlig. Ei vennina av meg fekk då ein ny time 2 uker etterpå... For og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er mest vanlig at det er ferskt blod som kommer ut av skjeden ved en spontan abort men derimot litt gammal blod det er mer positivt,for da skal sannsyndligvis kroppen kvitte seg med gammelt blod..

 

jaja lykke til da..så får vi håpe på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle som er bekymret ang blødninger osv..

 

så kan jeg gi en liten oppmuntring.. nå har jeg sørget å hatt det grusomt siden sist jeg var hos legen å ikke så noe..var der igjen å da så vi det lille hjertet slå igjen:):)

 

så selv om man ikke ser liv på ul betyr det ikke dermed sagt at det har skjedd noe galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...