Kystrøya Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Idag var jeg på jobb for første gang etter ferie. Var veldig spent på hvordan det skulle gå, i og med at jeg jobber i helsevesenet. Mange tunge løft, mye springing og stress iløpet av dagen. Etterhvert kjente jeg at jeg fikk skikkelig vondt nedentil. Akkurat som om kroppen min gav beskjed om at jeg burde roe ned. Hadde blødninger for 2 uker siden, men har vært på ul siden da og fått sett at hjertet slo. Likevel bekymrer jeg meg over smertene jeg fikk idag. Det er vanskelig å stresse ned i et slikt yrke, og jeg har jo ikke så lyst til å være sykemeldt heller. SKal til legen imorgen for å få gode råd
marits Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 hei.når fikk du disse blødningene,og hvor lenge,mye varte de/var det? er litt på tuppa akkurat nå da jeg har begynt å blø litt, men har ingen smerter egentlig,bare litt små stikk på den venstre side?=) Takker for svar?=)
spent08 Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Høres litt ut som det jeg opplevde idag...stikker innimellom nederst på venstre side..sånn med jevne mellomrom, åsså hadde jeg litt brun utflod?
Ninemi Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Har hatt smerter nede i magen i ca 3 uker nå. Kommer og går, og noen dager er det skikkelig ille. Vært på ultralyd og alt sto bra til der. Er vel bare noen av oss som må leve med disse smertene.... Jeg jobber også i helsesektoren og har ingen planer om å sykemelde meg så lenge jeg klarer å arbeide (håper det går helt til permisjon). Håper det går bra med deg. :-)
Kystrøya Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 Er 2 uker siden jeg hadde blødning. Kom da litt frikst blod + en klump med koagulert blod. De to neste dagene hadde jeg litt brunaktig utflod. Siden da har jeg ikke blødd, dvs at de 2 siste ukene har jeg ikke hatt antydning til blod. Jeg var og på ul forrige tirsdag og fikk se et bankende hjerte. Smertene jeg hadde idag kan komme av voksende livmor, stresset på jobb eller en nært forestående abort. Jeg vet faktisk ikke hva det kan være. Bare tiden vil vise. Tungt å ikke vite, men sånn er det vel bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå