Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ja nå har vi prøvd i over 1 år sånn ca.. men ikke klaff.. ja pco er jeg dritt lei av!!!!!!!!!kan man si.. jeg skal til gynekolog etter sommeren får å få pergotine men før det skulle jeg gå ned litt i vekt mente legen.. men det som er så dritt er pga pco så har jeg gått opp 30 kg det siste året.. og de siste 6-7 kg har kommet i sommer.. samtidlig som jeg har trent og prøvd å gå ned i vekt.. så ser jo hvor bra det virker...! men nå har jeg fått piller.. igjen!! etter at jeg skulle prøve å gå på metformin, men dem tålte jeg ikke... så nå har jeg begynt på acomplia å har gått ned ca 4 kg snart.. men dem er jo kjempe dyre...800kr for 4 uker... men jeg håper nå at det klaffer snart.. er ganske lei av å gå å vente på å håpe på å bli gravid... huff!!!!! noen som går på acomplia?? noen som føler det samme?

KLem ;)

noen som tror på healing?

jeg skal nemlig til healer snart.... tror dere ho kan se hvorfor og hvordan jeg kan bli gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9906091-jeg-er-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... bare litt nysgjerrig... hvordan var acomplia? bivirkninger? Sliter m både PCOS og vekten... Vil ned i vekt, og ja vil bli gravid! Føler med deg! Har også tenkt litt på healing.. Ellers kan jeg fortelle at jeg også måtte vente med pergo bla bla ned i vekt... noe som ikke gikk... Gikk til privat gynekolog, da ble det fart i sakene...

hei.. har ikke hatt en eneste bi virkning av tablettene.. faktisk.. bare mindre matlyst.. noe som er bra.. man orker ikke så mye middag og heller ikke lyst på godteri på kvelden... jeg har privat gynekolog jeg og.. så får vel vente til sommeren er over får å se hva ho sier.. er jo min kropp så jeg bestemmer jo..!!;) må jo bare ståpå:)

ja jeg kjøper ikke medisin via nettet... det heter det samme men man vet aldri om det er de samme tilsetningsstoffene i dem .. så jeg bare forlanger av legen min!;) er min kropp og min helse så jeg må jo ta ansvar selv.. fordi det gjør jo ikk legene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...