Gå til innhold

Spurte legen om råd i går jeg...


Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Har akkurat en BIM på 30 nå. Har i 1 år vært veldig flink. Trimmet mellom 2-4 ganger i uka og spist moderat og holdt meg unna brus og snop. Gikk ned ca 2 kilo. I sommer har jeg skeiet litt ut og lagt på meg disse pluss noen til.....

 

Så når jeg var til legen for noe annet spurte jeg om råd til å gå ned i vekt.

 

Her er rådet fra han :

Ta CLA og gå fort i 1 time 5 ganger i uka (minimum 4 ganger i uka).

Hold deg unna pizza, kebab, brus osv. og spis sundt

 

Hans bror gjorde dette og gikk fra 110 kilo til 79 kilo på 3 måneder :-)

 

SÅ nå har jeg kjøpt CLA og så fort min influensa slipper taket er det tredemølla på hastighet 7 4-5 ganger i uka som gjelder :-)

 

Kanskje flere som blir med på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du, jeg svarer deg her jeg. Hørtes ut som gode råd fra legen, jeg har selv tro på mosjon og kosthold man kan leve av. Har ikke lyst å gå på ekstrem lavkarbo eller slikt som vil bli vanskelig og dyrt i lengden. Mitt mål er å spise ballansert, sunt og 5 måltider om dagen. Min store last er snop. Må ha det daglig, og håper at om jeg får bukt med det så vil jeg også miste noen kilo. Tror bare jeg må tvinge meg. Skal også bli flinkere til å gå (helst daglig) og løpe 2- 3 ganger uka. Syns du har vært utrolig flink som har holdt deg unna snop og lignenede et helt år. Hvordan klarte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Har ikke klart å holde meg helt unna snop da.... Men jeg har kun tillatt meg selv å spise snop på lørdager og ofte har jeg ikke spist noe på lørdag heller. Er også viktig å kunne skeie litt ut ved spesielle anledninger som bryllup, konfirmasjoner store bursdager osv.... Du vil oppdage at etter å holdt deg unna snop over litt tid så tåler du ikke så mye av dette før man blir kvalm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...