theafranord Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Trodde aldri jeg skulle komme inn på disse sidene......Har alltid vært inne på "slitere" ...... men i dag kan jeg flytte inn hit. I januar bestemte jeg og min mann oss for å gi opp å prøve å bli gravid.....vi har to skjønne unger på 5 og 9 år og vi fant ut at vi skulle være fornøyd med det. Det tok på psykisk å prøve i flere år uten resultat.....nedtur hver gang mens kom. Det ble et nytt liv for oss da vi kuttet ut å prøve hver gang jeg hadde el...noen sa vi ikke måtte ha sex rett før el...og andre sa rett etter...det ble så mye meninger og så mye prøving at til slutt besto sex livet vårt kun av tanken på å bli gravid... Men det siste halve året har jeg ikke ofret dette en tanke....vi har lagt planer om å bygge et nytt hus...vært på lang ferie...og plutselig oppdaget jeg at jeg ikke har hatt skikkelig mensen siden mai mnd. Juni blødde jeg bare litt...og det uvanlig for meg.....men tenkte bare at jeg hadde vært heldig og tenkte ikke mere over det...men nå ..... brystene var vonde....men ingen mens kom. Så i dag kjøpte jeg en test....POSITIV... Jeg er i sjokk.....så utrolig bra.... Så er det bare å håpe at det går bra. Klem t dere alle :-)
juzza Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 HURRA! Så utrolig gøy det må være for deg! Kooooooos deg så mye!
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Gratulerer! Det må være en fantastisk følelse:)))
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 GRATULERER!!!!!! Så gøy :0) Velkommen inn hit til oss og lykke til i svangerskapet :0) Klem klem
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Gratulerer masse!! Det er jo kjempegøy. Gratulerer!!! Hvor langt henne er du da?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 GRATULERE!!! Er vel en deilig følelse kan jeg tenke meg! Pleier å slå til når man slutter å fokusere på det visstnok:) Gratulere nok en gang!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Wow såååååååå utrolig bra. Tipper dere er overveldet nå. Gratulerer så mye. Blir det marsbaby på deg da eller?
JordbærMamma Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Oi så bra! Det må være en fantastisk følelse ja! Lykke til med svangerskapet
jubajuba2 Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Gratulerer så mye!!!! Kos deg i svangerskapet:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 GRATULERER!!!!!!!!! så moro:)
trollemor med hybelboer Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 Fantastisk, helt fantastiske nyheter, gratulerer så masse masse masse... Jeg var selv ute å ropte for et par uker siden, vi har prøvd i 2 år og 2 mnd før vi fikk det til og kjenner gleden din ja... selv om dere hadde dobbelt så lang tid bak dere så er det ufattelig og utrolig og endelig være gravid... Lykke til i svagnerskapet, ønsker deg alt godt.. klem
theafranord Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. juli 2007 Tusen takk til alle for gratulasjoner :-) Jeg er så gla så gla.......men fikk ikke sove i natt....sto opp 5.30....tenker bare på den lille spiren inni meg. Håper den holder seg på plass hele tiden.... Det blir nok en mars baby på meg....tror jeg.....hvis ikke februar... Klem t dere alle....
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #14 Skrevet 25. juli 2007 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå