Gå til innhold

ETTER 4,5 ÅR......JEG ER GRAAAAAVIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Herregud....det er ikke sant...jeg ler og gråter om en annen.....kaos i hodet mitt...

HURRA HURRA HURRA HURRA.....JEG ER GRAVID....

Jeg er et levende bevis på at det går faktisk ann å bli gravid m masse muskelknuter....og når man gir opp å bli gravid tenker man ikke mer på det.....og da skjer det...............

Huff jeg som drakk rødvin i helga.......

GRAVID....jeg....HURRA....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9905531-etter-45-%C3%A5rjeg-er-graaaaaviiiid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utrolig heldig du er assa:) det var jammen meg lenge å vente på en liten spire,men nå er den endelig her:)

kos deg med den voksende magen og den lille spiren:)

har du en oppskrift denne mnd da;)?

Annonse

Fy fader............... Ja det går virkelig ann!!!!

Gratulerer så masse :-) Hårene reiser seg på hele kroppen. Kjenner jeg ble sikkelig rørt.

Dette hadde du virkelig fortjent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da skal hvertfall ikke jeg klage etter "bare" 13 mnd. prøving.

Lykke til med den lille spiren. Kods deg masse!!!!!!

Tusen takk for alle hyggelige ord....

Går bare rundt å smiler om dagen....alle ser jeg smiler men ingen skjønner hvorfor ;-) foruten min mann....tenk for en hemmelighet vi har...he..he....gleder meg såååååå til å fortelle det til familie og venner...

Natta.....

Håper det lykkes for alle dere snart....bare ikke gi opp håpet...en dag skjer det...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...