Gå til innhold

Kan EL-test slå ut som graviditetstest????

Anbefalte innlegg

Jeg mener å ha lest det, og nå har jeg selv prøvd... har ikm om 3-4 dager, vet jeg hadde EL for 10-11 dager siden. EL-testen viste en svak, men tydelig strek...

Skal nok legge til at vi var igang med stimulering, en liten uke. På første scanning kunne vi se noen egg, men alt, alt for små til at vi kunne nå forsøk innen sommerlukk. Selvfølgelig kunne vi ikke holde oss fra hverandre på EL tidspunktet. Den siste uka har jeg merket mye murring i magen, og nå gravde jeg frem en EL-test jeg hadde liggende...

Er nok bare tullete dette her, men håpet er jo alltid der...

hva tror dere??

Fortsetter under...

Annonse

Hei igjen, jenter.

Dagen etter ikm testet jeg med clear blue. Jeg har nesten aldri sett en mer negativ test... jeg ventet til dag 19 og testet igjen. Testen var like negativ...

Jeg tror faktisk at El-testen slo ut fordi jeg hadde EL! Jeg var jo under stimulering, men ble abrutt fordi vi ikke kunne få eggene modne til klinikkens sommerferie. Jeg hadde ca 5-8 små follikler.

En uke før ikm begynte jeg å kjenne magen, og jeg kjenner den enda... Jeg tror jeg har hatt EL i over ei uke...?? -Hvis alle eggene har modnet og sluppet hver sin dag.? Jeg har ikke fått mensen ennå, er faktisk 9 dager over nå...

Synes det er skikkelig kjiiiipt!

Gleder meg til i morgen, da er ferien slutt og jeg skal ta bedre vare på meg selv, med sunn kost og mye trening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...